Monthly Archives március 2013

Hirek 03.31

2013-03-31 Guild Wars2  No comments

Sziasztok!

Újra itthon, újra gépközelben. Szerencsére túl sok mindenről nem maradtunk le, húsvét lévén csendes minden

Honlappal kapcsolatos ügyek: már régen megtörtént, csak elfelejtettem kiemelni, hogy Ruzsi kérésére kitettünk egy linket a hasznos linkek közé, ami egy interaktív térkép és a 100% térkép felfedezéshez nyújt segítséget. Az elmúlt napokban jelentkezett bot mizériához a következőket tudom hozzáfűzni. Érdekes módon a terület amit érintett a probléma, a kezdetektől reges. Én a múltkoriban a jelentkezést kötöttem regisztrációhoz, nem a Társalgót. Darkynt telepített egy új regisztrációs rendszert, ami sokkal bot biztosabb mint eddig, illetve törölve lett a szemét. A jelentkezés topic is reges marad, ezen csak abban az esetben vagyok hajlandó változtatni, ha Mythra kéri...

Tovább

Hírek 03.29

2013-03-29 Guild Wars2  7 comments

Sziasztok!

A mai cikket azzal kezdeném, hogy egy rendkívül jó húsvéti ajándékot kaptam :) Babeck ötletének segítségével Maestir megtalálta a net mélyén a Legendary leírásomat :D . Már fel is raktam a megfelelő menüpont alá. Gyakorlatilag szerkesztés nélkül áthelyezhető volt, csak a fegyverek kép linkje tűnt el valahol, de ezt lesz a legkevesebb pótolni. Hálás köszönet az ötletért és a találatért. Mivel működött a dolog, az ígéreteknek megfelelően Babeck mostantól a klán tiszteletbeli istennője, Maestir meg az istene:)

Szombaton házon kívül leszek, szóval nem várható új cikk, legközelebb valószínűleg vasárnap fogom osztani az eszet

A hírek:

Az NCSOFT-West leépítéseket jelentett be...

Tovább

Hírek 03.28

2013-03-28 Guild Wars2  8 comments

Sziasztok!

Leif Chappelle Living Story designer adott némi betekintést a Living Story eddigi fejlesztésébe, illetve a közeljövő terveibe. Elmondta, hogy a tyriai ünnepek, mint a Halloween és a Wintersday újra meg fognak ismétlődni, de azok csak egyszeri események. Ellentétben a Living Storyval, ami egész éven át tartó eseménysorozat lesz. A Flame and Frostot hónapokon keresztül fejlesztették, de ez csak egyetlen fejezete az egész történetnek. A F&F-nek az egész világra kiható következményei lesznek (már megint???), amely során új mesék és konfliktusok kerülnek napvilágra. Ahogy haladunk előre, úgy lesz egyre nagyobb és grandiózusabb, de először le kell rakni az alapokat, amikre a későbbiek folyamán építkezni lehet...

Tovább

Hírek 03.27

2013-03-27 Guild Wars2  2 comments

Sziasztok!

Az előző cikkben említett második Neverwinteres cikk fordítására nem kerül sor, mert egy cseppet öntömjénezés és azt nem szeretjük. A saját élményes beszámoló lehet hogy elkészül, ha ráveszem magam a megírására:)

GW2

A tegnapi update jelentős felzúdulást keltett, mivel nagyjából azt is elrontotta, ami addig működött. Ilyet utoljára a SW:TOR-ban láthattunk és már ott sem örültünk neki. A wvw nem nagyon akart működni, többször a belépés lehetőségét is lekapcsolták. Nerfelték a swiftnesst, 50%-ot ad a 100% helyett. Ezenkívül sok apró kellemetlenség jelentkezett, az előző updatehez hasonlóan ezekbe most nem megyek bele, mert még holnap reggel is írogatnék. Majd letisztulnak előbb-utóbb a dolgok.

Újra lehetővé tették az i...

Tovább

Neverwinter pvp és skirmish

2013-03-27 Neverwinter  19,666 comments

PvP and Skirmishes in Neverwinter

Sziasztok!

Mai terveim közt több cikk is szerepel, szóval figyeljetek alaposan. Fókuszba teszem a Neverwintert az elmúlt hétvégi béta miatt. Szerepelni fog legalább egy, de lehet hogy kettő külsős cikk fordítása. Ezenkívül szeretném megosztani a saját élményeimet is a hétvégéről, illetve estefelé valamikor sor kerül a GW2  aktuális híreire is. Persze a tervek nem mindig válnak valóra:). Az első cikk mindenesetre megszületett:

A tentonhammer.com szerkesztőinek lehetősége nyílt a múlt hétvégi béta előtt a fejlesztőkkel együtt betekintést nyerni a skirmishekbe és a pvp-be

A csapatuk, megerősítve Joe Jing-el a  Cryptic Art Leadjével a játékot azzal kezdte, hogy kipróbálta a Helm’s Holdban található skirmisht. (lotrósoknak ismerős lehet...

Tovább

Aprók 03.26

2013-03-26 Guild Wars2  21 comments

Update: itt a mai updatehez tartozó patch notes. Folyamatosan fordítják magyarra. Klikk ide

Sziasztok!

-Anthony Ordon Game Designer tett egy kijelentést a guild missionökből megszerezhető fegyverekkel kapcsolatban. E szerint az új fegyverek exotic minőségűek lesznek és speciális, csak guild missionből megszerezhető skinekkel fognak rendelkezni. Elképzelhető, hogy a jövőben majd lehet Ascended fegyvereket szerezni guild missionből, de ez egyelőre nem eldöntött tény. Forrás

- néhány apróság a tegnap kitárgyalt cikkből, ami felett elsiklottam:

  1.  pvp arena és megfigyelő mód a közeli jövőben várható. A megfigyelő mód GW1-ben is alkalmazott módszer, amivel bárki külső szemlélőként nézhet végig egy pvp meccset.
  2. Orr története nem ért még véget...
Tovább

GW2 03.25

2013-03-25 Guild Wars2  17 comments

Sziasztok!

A hétvége legjelentősebb eseménye a PAX East 2013 játékkiállítás volt. Arenanet is képviseltette magát, bár meglehetősen kis felhajtás volt a játék körül. Kettő fejlesztőt ültettek ki, hogy válaszoljon az újságírók kérdéseire. Lássuk milyen infókat tudott összeszedni a massively.joystick.com:

Először is megint megerősítették, hogy nem dolgoznak kiegészítőn, a meglévő játékot szeretnék olyan jóvá tenni, amennyire csak lehet. Céljuk, hogy a játékosoknak egyre több okuk legyen a nyílt világban kalandozni és ne ragadjanak be kicsi, instanszolt területekre (Mythra, látom, ahogy ráncolod a szemöldököd)...

Tovább

Star Trek

2013-03-24 Egyéb  9 comments

Sziasztok!

Oneheaded irt egy kis bemutatkozást az Star Trek Online-os guild szekció részéről. Megkért, hogy tegyem közszemlére, neki pedig egyszerűen nem lehet nemet mondani, úgyhogy fogadjátok szeretettel :)

Jolan’tru Khre’Riov (Hello Vice Admiral!)

Kildaros által “megszólítva” Star Trek Online (STO). :)

Nem mai csirke, én sem ma kezdtem, de most beleragadtam, méghozzá a szólózható high-end tartalomba. Sok és változatos a tartalom. Pedig csak a 3. szülinapi ajándék megszerzése miatt loggoltam be január közepén, de egy új kari maxra történő felhúzása lett a vége. Nomeg flotta alapítás Aurelioval  közösen (ez utóbbinál köszönet Maestirnek).

Mi fogott meg? Az alap a trekkieség, bár az a bétázásnál és az azt követő vásárlásnál, majd az egésznek az el...

Tovább

03.23

2013-03-23 Guild Wars2  7 comments

Sziasztok!

A hét elején valaki felvetette a hivatalos fórumon, hogy milyen beállitásokat és engedélyeket (permissions) szeretnének látni a custom arenák létrehozásakor. Tegnap Tyler Bearce elárult néhány opciót, hogy a jelenlegi tervek szerint milyen beállítási lehetőségeink lesznek, ha létre szeretnénk hozni egy ilyen arénát:

  • Name
  • Password
  • Message of the Day
  • Max Players
  • Minimum Players
  • Respawn Time
  • Score Limit
  • Team Size
  • Time Limit
  • Respawn Type (Wave or Individual)
  • Autobalance Toggle
  • Lock Gear Toggle
  • Lock Skills Toggle
  • Ready Button Toggle
  • Spectators Toggle
  • No Stats Toggle
  • Map selection

Megjelent egy cikk, ami a Guild Bounty Missionök továbbfejlesztéséről szól. Lényeges részek belőle:

A tegnapi cikkből is kiderült, hogy lesznek Guild Bounty Training Missi...

Tovább

Lotro 03.22

2013-03-22 Guild Wars2  19 comments

Sziasztok!

Pár napja volt egy kis beszélgetés a fejlesztők és a játékosok között, így pár új dologra is rákérdeztek, amire a fejlesztők néha néha értelmes válaszokat is adtak! A legfontosabbakat összegezném:

  • Flight to the Lonely Mountain még mindig nem jó és a “mérnök” csapat folyamatosan dolgozik a problémán.
  • Lehetséges, hogy kapunk új emote-okat.
  • U11-el nem jön szinthatárváltozás, sem új insta(??) de jön egy új terület(Wildmore), számos quest, remélhetőleg 2 uj frakció ahova megint be kell repuzni és folytatódik az Epic Q sorozat.
  • Valaki megjegyezte, hogy jó lenne egy Combine All funkció a relic reforge-hoz és a fejlesztők egy nagyon jó ötletnek találták, így remélhetőleg U11-el jön ez is.
  • Nem indulunk el a Magyányos-hegy felé...
Tovább