Semmiségek 05.27.

2013-05-27 Neverwinter  7 comments

Sziasztok!

Én is nagyjából úgy vagyok, mint Mythra, semmi értékes infó nincs, néhány fejlesztői fórum hozzászólás csurran-cseppen csak.

Ezek közül az egyik, hogy a játékosok tovább méltatlankodnak a dungeon looton, azon belül is a nagy mértékű japán or- és bérgyilkos (értsd: ninja) jelenlét miatt. A válasz alapján igazat adnak a fejlesztők és hamarosan várható valami változás. Ezt egyébként Andy Velasquez (a Neverwinter Colin Johanssonja) is elmondta már a Sotg cikkben, de jobb addig ütni a vasat, amíg meleg. Forrás

Egy másik nagyon nagy port felkavart ügy (amivel engem is alaposan megleptek és mellbe vágtak), az a power körüli mizéria. Ez az egyik másodlagos stat, ami elméletileg a sebzésre ad bónuszt. Azért elméletileg, mert néhányan kipróbálták, hogy mi a különbség egy fullosra szerelt és egy meztelen karakter sebzése közt training dummyn, úgy hogy a main és offhand fegyó kézben marad. Nos, semmi. Ebből aztán az kerekedett ki, hogy semmi értelme a gear megszerzésének, mivel gyakorlatilag felszerelés nélkül is lehet nagyot sebezni. Végső soron az alábbiak sültek ki az ügyből, címszavakban:

  • rosszul tesztelt az illető, mert a sebzésre legnagyobb hatással pont a fegyver van, amit magánál tartott (ez eléggé sántít, mert akkor minek van power az armorokon, tehát ez egyelőre a probléma felvető igazát bizonyítja)
  • miért pont training dummyn tesztelte, mivel annak “lehet” hogy nincs is armorja (szvsz ez is hülyeség, mert armortól függetlenül a sebzés még skálázódhat)
  • egyszercsak egyre több helyről jött bizonyíték a power rossz skálázódásáról. Ekkor már az volt a tényállás, hogy skálázódik ugyan, de nagyon csekély mértékben
  • végül érkezett egy fejlesztői reakciói is, ami a “sem cáfolni sem megerősíteni nem tudom” kategóriába tartozik. Egészen pontosan azt írta, hogy nem igaz, hogy értelmetlen a gear fejlesztése, ugyanis a poweren kívül ott van még a sebzés mitigáció is. Ugyanis az epic dungeonökben biztosan fogsz sebzést kapni és ha nincs kellő védelmed, akkor annyi esélyed sem lesz, hogy egy gyógyitalt elő kapj….

Na most szóljatok hozzá :) Nagyjából az az eszmefuttatás vége, hogy a power jelenleg semmit nem ér a sebzés szempontjából, sokkal értékesebb statok erre a célra a crit és az armor penetration. Nem csekély a felháborodás, mivel a respec pénzes szórakozás. Valamint nem tudni, hogy ez tervezési cél vagy csak bug, amit javítani fognak. Ez esetben újabb respec következhet… Valamint nem szól a fáma a healről, amihez elvileg szintén a power ad bónuszt, az armor penetrationnek viszont az ég világon semmi szerepe nincs benne. Az ominózus topic

Többen méltatlankodnak azon, hogy tankoknál a blokk nem jól működik, mivel Shift gomb megnyomásakor nem azonnal aktivizálódik. Válasz: van egy rövid cooldown a blokkon és minden egyéb Shift képességen, ennek elsősorban szerveroldali okai vannak. Sokkal célravezetőbb fenntartani a pajzsot, mint leengedni, ha várhatóan rövid időn belül újra blokkolni kellene. Forrás

Továbbra is fennáll a Protector’s Enclavebe ragadási probléma, ha kiléptek a játékból, lehetőleg ne a városban tegyétek. Ideiglenes megoldás: A kliens indításakor a felső menüsorban nyomjatok az Optionre. A felugró ablakban pipáljátok be a Safe Mode-ot. Ezután minimumra vett grafikával, kis ablakban elindul a játék. Ezután kiléphettek, a safe modeot kikapcsolva már elfog indulni a játék újra, de a grafikát be kell állítani.

Végül egy érdekesség, ami nem MMO, csak szimplán meghökkentő: 51 millió Ft-os gyűjtői kiadást lehet venni a GRID 2 autóverseny progihoz, amihez így egy valódi versenyautó is járni fog…. Itt írnak az esetről

Leave a reply