Guild Wars 2 05.28.

2013-05-28 Guild Wars2  30 comments

Szép napot mindenkinek!

UPDATE: Befutott egy apró videó a “Last Stand At Southsun” tartalmairól, amiben látni lehet a Canach elleni harcból pár jelenetet! Érkezett még egy rövidke videó, amiben a Consortium Harvesting Sickle-t (800 gem), vagyis a kaja alapanyagok összegyűjtésére szolgáló sarló “végtelen” verzióját láthatjátok. A videók a cikk alján vannak!

Május 28. PATCH NOTES

Tegnap nagyon jól ment a CoE próba, Alpha egyszer sem tudott minket wipe-olni! Páran jeleztétek, hogy hasznosnak bizonyult az a kis leírás, amit kiraktam a fórumra, és nem lenne hátrány, ha a keményebb boss-okról lenne még ilyen iromány. A következő áldozat Arah legdrágább élőlénye, a Gigantic Lupicus. Ezzel a jószággal eléggé vegyesek a tapasztalataink, megesik, hogy egyszerűen nem tudjuk megölni, máskor pedig wipe nélkül, első próbálkozásra kinyírjuk. Mindenesetre kértétek, hogy legyen valami leírás róla, ami tisztázza a képességeinek a működését, amit én meg is csináltam. Itt el tudjátok olvasni a Lupicus elleni csata menetét és pár darab tippet is belevettem az olvasmányba.

Néha elég érdekes dolgok tűnnek fel a játékosoknak, most például azt tették szóvá, hogy bizonyos helyek, amiket látni lehetett régen a játék debut trailer-ében, egész egyszerűen hiányoznak Tyria világából. Josh Foreman erre azt válaszolta, hogy amikor megtervezik a játékteret, az első lépések mindig az esztétika fogalmát figyelembe véve történnek. A helyszínek részletgazdagok, művésziek a hátterek és rengeteg apró elemből építenek fel egy zónát. Ám sajnos ezek után muszáj meglépniük azt a lépést, hogy kompromisszumot kell kötniük a gépigény és a játék kinézete között. Ha az eredeti elképzelések lennének minden egyes helyszínen, akkor nagyon valószínű, hogy a legdurvább rendszereken is csak vánszorogna a játék, ezért muszáj nekik “lebutítani” minden egyes zónát annak érdekében, hogy a középszintű PC-ken is játszható legyen a játék. Vajon hogy nézne ki a Guild Wars 2 az eredeti elképzelésekkel…? (Forrás)

A tavaszi mini-k közül most megérkezett a Miniature White Kitten, a masnis fehér macsekot 400 gem-ért lehet beszerezni.

Ismét a PvP-vel kapcsolatos hír következik, egy topic azzal foglalkozik a hivatalos fórumon, hogy mi az a három legfontosabb dolog, amikre a PvP-t kedvelő játékosok vágynak! Az eddig érkezett válaszok alapján sokan szeretnének Solo Queue-t, vagyis hogy ne kelljen várakozni a Matchmaking rendszer miatt. Az új játékmódok is nagyon előkelő helyen végeztek a kívánság listán, mert csomóan unják már a Conquest módot (ha lenne esetleg valami CTF szerű játékmód, arra én is mennék…). Nagyon fontosnak tartják azt is, hogy minél több életképes build legyen, azaz növekedjen a build diverzitás. Említésre került még a Dueling, a jobb jutalomrendszer és a pályasorrend randomizálása Tournament meccseken. John Corpening is hozzászólt a topic-hoz, rajta tartják a szemüket a játékosok visszajelzésein, és cselekedni fognak. (Forrás)

Mára egyelőre ennyi, ha megérkezik a patch notes a mai frissítéshez, az be lesz linkelve, illetve a fontosabb dolgokat majd lefordítom! Addig is a mai érdekesség egy kis lore-ral foglalkozik, azaz a Guild Wars első részében annyiszor taglalt Flameseeker Prophecies-szel. A prófécia egyes eseményeit Glint, Kralkatorrik bajnoka mesélte el hajdani GW 1-es karakterünknek, akivel nem csak hallgathattuk, hanem át is élhettük a cselekményeket.

Leave a reply