Hírek 06.21.

2013-06-21 Neverwinter  47 comments

Update:

ma történt egy frissités. Kicsit hirtelen vették ki a csontokat kiváltó NPC-t, nem mindenki tudta elkölteni a csontjait, így visszakerült a csávó. Ezenkívül pár hibajavítás történt, illetve kaptunk 30 ingyen craft alapanyag slotot:

NW.3.20130529z.18

Szakmák

  • Az Alchemy most már megjelenik a Gatewayen lévő Profession listában.
  • Az Alchemy most már megjelenik az Aukciós Ház Profession kategóriájában.
  • A Profession inventory fül alapanyagok tárolására szolgáló rekesze 30 hellyel bővítve lett, így összességében 90 felhasználható helyünk lett (ingyen).

End of Beta Event

  • Makos’ Assistant visszakerült Protector’s Enclave-be, igy továbbra is beválthatók a Valindra csatlósaiból nyert csontok. A lehetőség egészen július 3-ig megmarad.

Gauntlgrym

  • Javitottak egy problémát, ami miatt az egész térképre kiterjedő disconnect következett be.

Sziasztok!

Neverwinter

Tegnap hivatalosan is elrajtolt a Neverwinter, ezzel lezárult az Open Béta időszak. Hálás köszönet illeti az egész guildet, hogy megfeszített munkával, egyesített erővel szinte az utolsó pillanatban sikerült megszerezni Lyának is a kék Skeletal Dogot. Aki esetleg nem tudná, két csont kutyus volt megszerezhető, a fehéret ki lehetett váltani, viszont a kék csak zsák dropból eshetett. Fórumos visszajelzések alapján a drop ráta 0,4% volt. Már mindenkinek megvolt, csak Lyának nem. A záros határidőre való tekintettel összefogott a guild aktívabb része és mindenki ezt farmolta két napig. Maestir, Gandef, Lya és én próbálkoztunk órákon keresztül sikertelenül, majd jött Madi és kipottyant neki a második companion is, amit elküldött Lyának. Örök hála érte:)

Na de ez már a múlt, viszont a Cryptices arcok nem pihennek és már közöltek is további részleteket a még nyáron érkező Fury of the Feywild című első modulról. A várható változások nagyon-nagyon ígéretesnek tűnnek, pontos megjelenési dátum egyelőre nincs, de nagyon érdemes elolvasni az alábbiakat:

Elmondásuk szerint a játékosok jelezték, hogy szeretnének valami olyan területen kalandozni, ami gyökeresen eltér az eddigiektől. Ezért esett a választás a mágiával erősen átitatott Feywildre, ezen belül is Sharandarra, ami az elsődleges anyagi sík egy “visszhangja”. Sharandar közel fekszik Neverwinterhez, ezért is volt logikus választás ez a terület. Egy ilyen rendkívül veszélyes, erős mágikus tevékenységgel rendelkező hely mindig is csábította a kalandozókat, a fejlesztők pedig úgy vélik,  hogy művészeiknek kellően sikerült megvalósítani a hely hangulatát. Sharandart megfertőzték a Fomorianok. Ha valaki beljebb merészkedik a neverwinteri erdőkbe és ismerős a D&D történelemben, az ismerős dolgokat fedezhet fel, mint például New Sharandar, Malabog Castle és a  Fallen Tower of Celadaine.

Annak érdekében, hogy a játékosok egy valóban az eddigiektől eltérő látványban részesülhessenek, a fejlesztők új páncélokat, új fegyver megjelenéseket, új felszínelemeket, valamint új játszható fajokat  vezetnek be, mégpedig a Moon és a Sun elfeket!! Szeretnék, ha a max szintű karaktereknek sokkal egyedibb kinézetet lehetne kialakítani, ezért kerülnek be az új armor és fegyver modellek. Annyit elárultak ezekről, hogy a dizájn megalkotásakor az eredeti D&D campaign könyveket vették alapul. A Moon és Sun elfeknek egyfajta misztikus/mágikus megjelenésük lesz, illetve azok a játékosok is nagyon boldogok lesznek, akik szeretik a vészjósló, félelmetes kinézeteket. Ezenkívül több tárgy az ősi Fomorian jellemzőket fogja magán hordozni. Mindezek tetejébe lesznek olyan egyedi felszerelések, amelyeket nem ihletett semmilyen NPC frakció sem. Bár nem szeretnének sokat lelőni a sztoriból, annyit elmondtak, hogy a  Moon és Sun elfek jelentős szerepet töltenek be Feywild védelmében. Céljaikról, történetükről akkor fogunk többet megtudni, amikor haladunk előre az újdonsült Campaign rendszerben. Erről az új játékelemről annyit lehet tudni, hogy egy küldetéssorozat lesz, mellyel elsősorban a szóló játékosoknak kívánnak kedvezni. Epikus küldetéseket kell végrehajtani, melynek jutalmazása is eltér a hagyományos questektől. Sharandar három különálló területrészből, szomszédságból áll össze. Kezdetben a játékosok ezek közül egyhez férnek hozzá, majd ahogy haladnak előre a kampányban, úgy oldódik fel a másik két területrész is. Ezekben az előző területekhez képest mindig magasabb szintű felszereléseket lehet gyűjteni, amelyek erősítik a harci potenciálunk. Az aki végigjárja a teljes utat, a történet végén választhat egyet a hat, állandóan megmaradó buff közül. Mivel ennek teljesítése egyáltalán nem lesz könnyű, azok a játékosok akik elérnek ide, valóban kiemelkedő teljesítményt fognak nyújtani.

Ebben a modulban lesz bevezetve a companiont upgradelő rendszer, mellyel a companionjainkat magasabb minőségi osztályba léptethetjük. Ezzel meg szeretnék teremteni azt a lehetőséget, hogy ne csak Zen vásárlással lehessen jobb minőségű, erősebb companionokhoz jutni. Újabb craft szakmák is kerülnek a játékba, ezentúl képesek leszünk az armorok mellett fegyvereket is gyártani. A Weaponsmithing lehetővé teszi a fegyvergyártást a  Trickster Rogue, Guardian Fighter és a Great Weapon Fighter számára, míg az Artificing-al mágikus fegyvereket gyárthatunk: Holy Symbolokat és Orbokat. Mivel sokan panaszolták, hogy a craftolásnak nem sok értelme van amiatt, hogy a karakter általában magasabb szintű, mint amilyen felszereléseket gyártani képes, ezért a craft fejlődés gyorsaságán is változtatni fognak, annak érdekében hogy releváns tárgyakat tudjunk készíteni magunknak. Ezek a szakmák fogják lehetővé tenni, hogy újfajta fegyverekhez jussanak a kasztok, mint például a fejsze a harcosoknak, a rövidkard a tolvajoknak. A legjobb eszközök gyártásához pedig jeleskedni kell mind a craftban, mint pedig a dungeonökben, ugyanis ezek gyártásához endgame alapanyagokra lesz szükség.

Változnak a boss mechanikák is, valamint várható új dungeon is. Olyan újfajta bossok lesznek, mint például az a miniboss, amely magát az erdőt fogja felhasználni ellenünk. A rengeteg add helyett a növényekkel és azok csapdáival kell megküzdeni. Ezek az új mechanikák megkövetelik az állandó mozgást.

A kiegészítőnek van hivatalos weboldala is, ahol egy képet lehet találni az új Feywild fegyver kinézetre. Sajnos nem lehetséges a másolása, így a megtekintéshez kattintsatok ide. Egész egyszerűen gyönyörű az a kard…. és a legjobb, hogy a játékért még mindig nem kell fizetni egy vasat sem, mégha pay to winnek is van kikiáltva.

Frissítették a Zen Storet, új lovak és egy új kompanion érkezett, valamint ideiglesen vásárolhatók Alchemy cuccokat biztosan adó profession packok. Az új companion, a Cantankerous Mage:

Új pacik:

47 comments to Hírek 06.21.

Leave a reply