Hírek 06.24.

2013-06-24 Neverwinter  37 comments

Sziasztok!

Neverwinter

Rövidhírek:

-az elmúlt hét Foundry screenshotja egy jó kis kocsmai verekedést ábrázol:

- Craig Zinkievich a Redbull.com.nak elmondta, hogy eszük ágában sincs versenyezni a Wow-al, pláne nem annak trónjára törni, az ő céljuk egy hosszú éveken keresztül élvezetes játék fenntartása. Nem több és nem kevesebb. Forrás

-természetesen nem ez lett a játékok történetének első hibátlan frissítése. Sajnos máris ki kellett kapcsolni Gauntlgrymet, mert olyan problémát okozott, hogy az oda betérő játékosok ott is ragadtak, nem tudtak térképet váltani, illetve beloggolni sem. Úgy tűnik, hogy szerversepcifikus a probléma, csak a Dragon shardot érinti. A leállás csak Gauntlgrymre vonatkozik, a játék többi része működik. Jelenleg nem lehet frakciót választani, elutazni erre a térképre, illetve nem lehet résztvenni az itt zajló PvP-ben és dungeonben. (elvileg a pénteki patch javította ezt a problémát)

-méretes lagot is tapasztaltak a játékosok az update után, ha minden igaz, akkor a pénteki patch erre is hatással volt.

-elképzelhető, hogy bevezetik a Foundry küldetéseknél a Seal jutalom lehetőségét. Ha ez megtörténik, akkor emelkedik a Foundry értéke, ugyanis ott is lehet szerezni Lion, Manticore sealeket (gondolom a Pegasusra nem fog kiterjedni a rendszer) Forrás

- hibák, amelyek javítására ígéretet kaptunk:

  • A Cleric Miracle Healer’s szettbónusz nem működik
  • A Savage enchantment nem adja meg a HP-t
  • Castle Never Exploit bug
  • Törlődő karakter előtörténet
  • Jagged Dancing Blade companion bug
  • A launcher nem tűnik el a tálcáról
  • DX 11-es grafikai hibák

-egy érdekesség a Neverwinter intro videójához. Elárulták, hogy a videóban szereplők pontosan kicsodák: a rogue hölgy neve Xuna, a clericé Celeste, a Scourge Warlock maga Mako, a harcos pedig nem más, mint Knox. Hamarosan mindegyiküknek szerepe lesz a játékban is….

-új verzió került a Preview szerverre, a változások elég terjedelmesek, az alábbiakban láthatjátok őket. Lényegi részei, hogy javítanak a Guardian Blokkon, átalakítják a leadership jutalmakat (pl csökkentik a Protect Caravan AD jutalmát, más feladatoknál pedig növelik az XP-t), minden dungeonön alakítanak amiatt, hogy ne lehessen kihagyni a bossokat, illetve egy csomó területi változás várható:

Patch Notes: NW.3.20130529z.20

Harc és Powerek
Guardian Fighter

  • Block: A kimagaslóan nagy sebzést okozó támadások nem fogják átütni a Blockot, amennyiben még elegendő tartalék Block metere van a karakternek.
  • Block: Amennyiben a Block megszűnik, a megszűnés pillanatában meglévő Block méter mennyiségétől függően ezentúl sokkal nagyobb lesz a sebzéscsökkentő hatás.

Egyéb

  • Általános: A cooldownokat szabályzó Powerek, Featek és egyéb effektek, mint például a  Dazzling Blades (Az At-willeknek van 1/2/3/4/5%  esélye, hogy csökkentse a visszatöltödő Encounterek cd-jét 1 másodperccel) és a Trickster Rogue  Master Duelist szett bónusza (Set 4: Minden negyedik At-will támadás csökkenti az Encounterek cd-jét 1 másodperccel) mostantól a helyes mennyiséggel változtatják az adott cooldownt.
  • Skillek: Az Arcana, Dungeoneering, Thievery és Religion egyedi ikonokat kapnak.

Foundry

  • Történet szerkesztő: Megszüntetik azokat a problémákat, amik miatt néhány esetben törölhetetlenek az elhelyezett összetevők.
  • A Well-Informed Barmaidek most már helyesen mutatják a Kiemelt (Featured) küldetéseket.
  • A Well-Informed Barmaidek most már helyesen mutatják egy kampány első küldetését.
  • A Well-Informed Barmaideknél most már a játékos nyelvének megfelelően lesz beállítva az alapértelmezett keresés.

Gateway

  • Aukciók: Az oldal frissítéseknek fejlesztett megjelenése lesz.
  • Aukciók: A lejárt ajánlatoknál  ”N/A” lesz, nem pedig “-1.”
  • Általános: Az Account Guard mezők könnyebben olvashatók lesznek Internet explorer 8 alatt.
  • Általános: A Bejelentkező képernyőn lesz egy link vissza a Neverwinter weboldalra.
  • Általános: A tooltipeknek javul az elrendezése és a megjelenése.
  • Általános: A companionokhoz tartozó tooltip helyesen fog megjelenni.
  • Általános: A bejelentkezéskor kapott hibaüzenetek sokkal pontosabban fogják megjelölni a hiba okát.
  • Guildek: Amikor karakter képernyőre váltunk a Guild panelről, a navigációs gombok normálisan újra engedélyezésre kerülnek.
  • Guildek: A Guild panel Tagok (Roster) része nem fog automatikusan frissülni változás esetén, helyette egy Refresh gomb szolgálja majd ezt a célt.
  • Guildek: A szűk Guild Roster oszlop kap egy tooltipet.
  • Inventory: A játékosok ezentúl csak a saját karaktereik inventoryját láthatják.
  • Mail: A mailben lévő tárgyaknál, mint például az Astral Diamond, ezentúl látható lesz a mennyiségük.
  • Mail: A játékosok újra tudnak küldeni emailt a Gatewayről.
  • Mobil: Szakmák: A legördülő szűrő menük nem fogják egymást fedni.
  • Mobil: A szöveg mezőknek és legördülő menüknek fejlesztik a használhatóságát.
  • Mobil: Az Aukciós Ház keresési folyamata fejlesztve lesz.
  • Mobil: Lesz egy outfit kapcsoló a Karakter képernyőn.
  • Mobil: Amikor megérintjük egy tárgy ikonját, meg fog jelenni annak tooltipje.
  • Szakmák: Az Alchemy Primernek helyes ikonja lesz.
  • Szakmák: Kevésbé lesz valószínű, hogy a Feladatok lejártak lesznek.
  • Szakmák: A feladatok most már akkor is mutatják egy nyersanyagnál a rendelkezésre álló mennyiséget, ha nincs elegendő a birtokunkban.
  • Szakmák: A Feladatok rendezési sorrendje meg fog egyezni a játékban beállítottal.

Lokalizáció

  • A Német változatban ezentúl az Y kapcsolja a küldetés útvonalat, a Z pedig a Zen Marketet.
  • Elérhető az olasz, lengyel és török változat szövegfordítása.
  • Elérhető az olasz, lengyel és török változathoz a nyitó videóbetét fordítása.
  • A Neverwinter kliens most már helyesen ismeri fel a nem angol billentyűzetek beállításait.

Szakmák

  • A magas minőségű,  Kar slotba helyezhető tárgyak most már nem igényelnek Tier 2 dungeon alapanyagot.
  • A magas minőségű,  Kar slotba helyezhető tárgyakhoz kapcsolódó feladatok most már mindig láthatóak.
  • Alchemy: Az Experimentation feladatok most már a helyes jutalmat mutatják az Összegző képernyőn.
  • Leadership: frissítették néhány feladat jutalmát, illetve a Leadership ládák tartalmát:
    • Rank 3: Extended Guard Duty: Ez a feladat kapott egy plusz közepes ládát a jutalmak közé.
    • Rank 4: Protect Caravan: A feladat jutalmául kapott Astral Diamond 200-ról 100-ra lesz csökkentve.
    • Rank 4: Protect Local Merchant: Ennél a feladatnál 150 XP és egy közepes láda lesz hozzáadva a jutalomhoz.
    • Rank 5: Explore: Ennek a feladatnak a befejezéséhez szükséges időt 2 órára emelik.
    • Rank 5: Raid Supply Cache: Ehhez a feladathoz plusz jutalomként adnak 450 XP-t.
    • Rank 6: Protect Survey Team: Ehhez a feladathoz plusz jutalomként adnak 2 ezüstöt.
    • Small Chest: Az ebből a típusú ládából kapott craft gyűjtögető tárgyak számát 1-re csökkentik.
    • Medium Chest:  Az ebből a típusú ládából kapott craft gyűjtögető tárgyak számát 3-ra csökkentik, viszont a kapott Healing Potion 2-re növekszik.
    • Large Chest:  Az ebből a típusú ládából kapott craft gyűjtögető tárgyak számát 6-ra csökkentik, viszont a kapott Greater Healing Potion 2-re növekszik.
    • Very Large Chest: Az ebből a típusú ládából kapott  Greater Healing Potion száma 7-re növekszik.
  • A Profession Pack jutalom ablaka mostantól tükrözni fogja a benne rejlő legjobb minőségű tárgy színét.

Küldetések és környezet
Protector’s Enclave

  • Moonstone Mask: A Moonstone Mask VIP területének biztonságát növelik.

Tower District

  • Cloak Tower: A tábortüzek már csak akkor használhatók respawn pontként ha megöljük az ezek előtt lévő minibossokat.
  • Cloak Tower: Betesznek egy kaput Makred nevű boss után. Ez csak akkor nyitható, ha legyőzzük a bosst.

Blackdagger Ruins

  • Egy felszíni hibát kisimítanak Blackdagger Keep mellett, ezentúl nem lehet beragadni ezen a területen.
  • Néhány küldetést frissítenek, hogy megfelelő legyen a “Visszatérés” célpontja.
  • Kicsit csökkentik a mobok számát néhány frekventált útvonalon.
  • Javítanak néhány olyan helyet, ahol eddig villogó karakterek és objektumok jelentek meg.
  • Hidden Cove: A Religion gyűjtögető helyet ezentúl nem akadályozza egy láthatatlan fal.
  • Cragmire Crypts: A dungeon bevezető questjét ezentúl nem szükséges leadni.

Neverdeath Graveyard

  •  A Religion gyűjtögető helyet ezentúl nem akadályozza egy láthatatlan fal.
  • A History Lessons küldetés folyamata fejlesztve lesz, ezentúl a scrollok jobban láthatóak és a küldetés célja is érthetőbben lesz megfogalmazva.
  • A History Lessons küldetés most már rendesen beleszámít a Maps II achievementbe.
  • Doomguide’s Duty: A küldetés kezdete most már rendesen meg lesz jelölve.
  • The Emissary: A kalandozóknak sokkal óvatosabbnak kell lenniük amikor egy szarkofágot megközelítenek.

Helm’s Hold

  • A Hellfire Archmagik kisebb intenzitással jelennek meg az Old Dirty Dwarf Tavern közelében.
  • Kicsit csökkentik a mobok számát néhány frekventált útvonalon.
  • Eltávolítják a kocsmán kívül található titkos folyosót, mely az erdőből az útra vezet, de a kocsma földszintjére vezető folyosó továbbra is működni fog.
  • Crypt of Vigilance: A Religion gyűjtögető helyet ezentúl nem akadályozza egy láthatatlan fal.
  • Lair of the Mad Dragon:A Pit Fiend alatt található gödör ezentúl megöli a játékost, nem pedig elteleportálja.

Vellosk

  • A tábortüzek most már valóban eltávolítják a sérüléseket.
  • A térkép mostantól sokkal pontosabban ábrázolja a játékos helyzetét.
  • A Thievery gyűjtögető helyet ezentúl nem akadályozza egy láthatatlan fal.
  • Gray Wolf Den: Változtatnak a helyszíneken annak érdekében hogy ne lehessen kimenni a játéktérről és így skippelni a bossokat.

Pirates’ Skyhold

  • Lair of the Pirate King: Változtatnak a helyszíneken annak érdekében hogy ne lehessen kimenni a játéktérről és így skippelni a bossokat.
  • Lair of the Pirate King: A dungeon harmadik részében sokkal nehezebb lesz szakadékba lökni az ellenfeleket, így muszáj lesz megküzdeni velük.

Icespire Peak

  • Néhány mobcsoportot eltüntetnek, néhányat megváltoztatnak az optimálisabb mob sűrűség érdekében.
  • To Remember the Fallen: A zászló elhelyezése már nem kíván szuper pontos pozicionálást.
  • The Frozen Heart: A játékosok ezentúl nem tudják megsemmisíteni Grast the Gutcruncher gömbjét és továbbhaladni a megölése nélkül.
  • The Frozen Heart: Megszüntetik azt a falat, amelyen a játékosok közvetlenül keresztülhaladhattak.

The Chasm

  • A harmadik nagyobb szekció most már nem 49., hanem 53. szintű lényeket fog megjeleníteni.
  • Spellplague Caverns: Változtatnak a helyszíneken annak érdekében hogy ne lehessen kimenni a játéktérről és így skippelni a bossokat..

Rothe Valley

  • Temple of the Spider: Változtatnak a helyszíneken annak érdekében hogy ne lehessen kimenni a játéktérről és így skippelni a bossokat.
  • Temple of the Spider: Lord Jevahn Jhalvar lezárja az ajtaját, hogy megakadályozza a ravasz kalandozók elosonását.
  • Temple of the Spider: Ezentúl lesz egy kapu Halbryn Darkstalker után. Csak akkor fog kinyílni, ha a bosst legyőztük.

Mount Hotenow

  • Felrajzoltak a a térképre egy utat, ami eddig nem jelent meg rajta.
  • Seeds of Rebirth: A magoncok most már alacsonyabb grafikai beállításoknál is messzebbről láthatók.
  • Caverns of Karrundax: Változtatnak a helyszíneken annak érdekében hogy ne lehessen kimenni a játéktérről és így skippelni a bossokat.

Whispering Caverns

  • Illithid Enclave: Néhány gyűjtögető helyet eltávolítanak ebből az instanszból.
  • Illithid Enclave: Ez az instansz ezentúl lvl 59-nek számít a jutalom kalkuláció szempontjából, nem pedig lvl60-nak.
  • The Dread Vault: A dungeon bevezető questjének szintjét lvl61-ről lvl60-ra csökkentik.

Castle Never

  • A játékosok, akik a dungeon kezdeténél keresztül sétálnak egy falon, mostantól azonnal a végzetükkel találkoznak.
  • A tábortüzek már csak akkor használhatók respawn pontként ha megöljük az ezek előtt lévő minibossokat.
  • A harmadik boss utáni kapu ezentúl csak a boss megölése után használható.

Gauntlgrym

  • Fardelver Crypt: Nem fogják fantom ütközések gátolni a játékterület egyes részeit.

PvP

  • Domination: Mount Hotenow és Rivenscar Ruins: Ezentúl nem lehet ranged fegyverekkel és a teleport támadásokkal megtámadni az újraéledő helyen lévő játékosokat. Természetesen az újraéledő helyről sem lehet kifelé támadni.

Stabilitás

  • Egy egér bufferingből eredő kliens összeomlást is javítanak.

User Interface

  • Auto-Refine: Beloggoláskor egy értesítés fog megjelenni arról hogy a  Rough Astral Diamondokat automatikusan átalakították Astral Diamondra.
  • Naptár: Ha egy eventre visszük az egeret, akkor a tooltip mutatni fogja az eventig hátralévő napok számát.
  • Death / Near Death: Amikor az Újraéledére (Release) kattintunk, akkor a megerősítő ablak a képernyő közepén fog megjelenni.
  • Request GM Help: A kötelezően kitöltendő mezőket most már tényleg kötelező lesz kitölteni.
  • Request GM Help: A kategória választó menüben a kategóriák át lesznek méretezve.
  • Request GM Help: Az “Other” kategóriát átnevezték “Bug Report.”-ra
  • Request GM Help: Amikor valakit Viselkedési probléma miatt jelentünk, a ticket megerősítés most már helyesen tájékoztatja a játékost arról, hogy egy GM felveszi vele a kapcsolatot, ha további teendőkre van szükség.
  • Vagyon: A Goldhoz, Astral Diamondhoz, Gloryhoz, Ardent Coinhoz és Celestial Coinhoz tartozó tooltip mutatni fogja a játékos által birtokolható maximum mennyiséget.

37 comments to Hírek 06.24.

Leave a reply