Neverwinter pvp és skirmish

2013-03-27 Neverwinter  20,655 comments

 

PvP and Skirmishes in Neverwinter

Sziasztok!

Mai terveim közt több cikk is szerepel, szóval figyeljetek alaposan. Fókuszba teszem a Neverwintert az elmúlt hétvégi béta miatt. Szerepelni fog legalább egy, de lehet hogy kettő külsős cikk fordítása. Ezenkívül szeretném megosztani a saját élményeimet is a hétvégéről, illetve estefelé valamikor sor kerül a GW2  aktuális híreire is. Persze a tervek nem mindig válnak valóra:). Az első cikk mindenesetre megszületett:

A tentonhammer.com szerkesztőinek lehetősége nyílt a múlt hétvégi béta előtt a fejlesztőkkel együtt betekintést nyerni a skirmishekbe és a pvp-be

A csapatuk, megerősítve Joe Jing-el a  Cryptic Art Leadjével a játékot azzal kezdte, hogy kipróbálta a Helm’s Holdban található skirmisht. (lotrósoknak ismerős lehet a fogalom, kb itt is ugyanaz, instanceolt területen kell végrehajtani rövid ideig tartó csapatos küldetést). A próba alkalmából 31. szintre lettek felszintezve, így kipróbálhatóak voltak a középszintű karakterek. A csapat összeállítása két Great Weapon Fighter, egy Guardian Fighter egy Devoted Cleric és Joe Jing Trickster Rogue-ja volt.

Skirmishes & PvP in Neverwinter - fighting some devils at Helm's Holds

Véleményük szerint Helm’s Hold egy nagyon érdekes skirmish. Egy csapat Ashmadai cultist idézgeti a lényeket egy ocsmány területen.  A játékosok feladata, hogy megtisztítsák a terepet, majd megvívják a csatájukat egy csúnya Pit Fiend bossal . A tankos beállítottságú csapattal könnyen átvágták magukat a mobokon. Igaz, hogy a cikkíró meghalt párszor, de ez inkább abból eredt, hogy nem ismerte igazán a classt.

Miközben haladtak a skirmishben, Joe Jing elmondta, hogy a fejlesztők keményen dolgoznak azon, hogy a játék minél közelebb legyen a Dungeons & Dragons szabályaihoz. Ennek ellenére beiktatnak néhány változást, elsősorban az MMO műfaj követelményeinek  megfelelően. Példának azt hozta, hogy a moboknak a százas nagyságrendű HP helyett ezrekben lesz mérhető az életereje, de abban mindenki biztos lehet, hogy ha egy szörnyhöz az eredeti Monster Manualban le van írva egy képesség, akkor azzal a Neverwinterben is rendelkezni fog.

Miután végeztek a skirmishel, beálltak a sorba, hogy elindulhassanak egy PvP meccsen. A Neverwinter instanszolt PvP területeket fog alkalmazni, a térképek széles választékával. Amiben a szerző résztvett, az a Hotenow Domination nevű, 5 vs 5 domination térkép, amiben a feladat három kontroll pont megszerzése és megtartása (mint GW2-ben).

Skirmishes & PvP in Neverwinter - Hotenow Domination

Hotenow Domination játékmenete nagyon egyszerű és egyértelmű: közel kell állni a kontroll pontokhoz, amíg a színük a saját csapatunk színére nem változik. Nem kell használni őket, érintkezni velük, egyszerűen csak bent kell állni a pylon körüli körben. A csata lényegében a központi pylon körül zajlott, de egyes egyének elosontak és elfoglalták a szembenálló felek “home” pylonjait északon és délen. Skirmishes & PvP in Neverwinter - Dominating Domination

A PvP térképek level scalinget alkalmaznak. Minden résztvevő szintje a legmagasabb szintű játékoshoz lesz igazítva.

A domination stílusú térképek azon csapatokkal játszható eredményesen, akik főleg a “tanky” karakterben bővelkednek, mivel ezek sok sebzést tudnak elviselni és a pontokat tovább tudják megtartani. A Great Weapon Fighter nem annyira tankos mint a Guardian Fighter, mivel nincs pajzsa és a páncélja is gyengébb, de ennek ellenére ő is azok közé tartozik, akik tovább tudnak életben maradni egy ilyen helyzetben.

Skirmishes & PvP in Neverwinter - PvP Match Scoreboard

A fejlesztők elmondása alapján a játék megjelenésekor csak domination PvP térképek lesznek elérhetőek, más típusok később várhatók. Mivel, mint azt feljebb említettem ez a stílus tank-heavy csapatoknak kedvez, ezért kezdetben a legkeresettebb csapattagok a Fighter kasztok lehetnek ezen a téren.

Még néhány érdekes dolog hangzott el a Foundryval kapcsolatban, ami játékosok által gyártott kontentek gyűjtőhelye. A content készítés lehetősége akkor válik elérhetővé, amikor legalább egy karakterünk elérte a 15. szintet. A rendszer hasonló lesz a Star Trek Online-hoz, de mégsem annak másolata. Az eltérés abból adódik, hogy míg STO-ban 10.000 Dilithium is kell a Foundry feloldásához, addig Neverwinterben elég lesz elérni a 15. szintet és kész. Ezenkívül NVO Foundryja sokkal robosztusabb lesz, lehetővé téve a készítőknek “limitált” script elhelyezési lehetőséget

 

20655 comments to Neverwinter pvp és skirmish