Hírek 08.29.

2013-08-29 EgyébNeverwinterRift  8,481 comments

Sziasztok!

Rift

Nem tudom, hallottatok-e már a Raptr nevű oldalról. Ez egy közösségi oldal, amely a különböző játékokban eltöltött időnket méri és az ugyanezzel a játékkal játszó másik emberkékhez hasonlít minket. Emellett különböző jutalmakat is el lehet érni csak azzal, hogy játszunk mint állat. Az idő méréséhez le kell tölteni a gépre egy applikációt, amelyet ide kattintva tudtok megtenni. A Raptr oldalon létre kell hozni egy accountot, majd ennek megerősítése, valamint az applikáció telepítése után beléphetünk utóbbi alkalmazásba, amely a számítógépen jól láthatóan futni fog. Ha az alkalmazás futtatása közben játszunk pl a Rifttel, akkor mérini fogja az időnket.  A játékosok rangsorolása úgy történik, hogy a többi játékos játékidejéhez hasonlitja a miénket és ez alapján behelyez minket egy csoportba az alábbi ábra alapján:

Tehát minél többet játszunk egy játékkal, annál magasabb rangba kerülünk. Ha viszont csökken az aktivitásunk, akkor a rang is csökken. Első alkalommal egy bonyolult képlet alapján kalkulált rangot kapunk.  Minden játék esetében követni lehet, hogy mennyi idő kell a következő ranghoz:

A bemutató után rátérek a lényegre. Jelenleg a rangunktól függően ingame ajándékot kapunk, amelyet a Trion ajánlott fel a Raptr.com-on keresztül játszóknak. A jutalmak rangszintenként az alábbiak:

Elite szint: Raptr pet,

RaptrPet

Hardcore szint: Tartagon Mount

Tartagon

Amateur szint: Storm Legion arbiter Helm

Storm Legion Helm

Newbie szint: Stone Spaulders

Spaulders

Az összes ajándék minden, a követelmény feletti szintnek is jár, tehát aki elite rangban van, az minden ajándékot megkap. Én szóltam :D

Neverwinter

Elindult a három héten keresztül zajló nyári fesztivál. Vagy nevezzük inkább utószezon, esetleg last minute fesztiválnak? Az esemény augusztus 29-én 19 órakor kezdődik és szeptember 18. szerda 19 óráig tart.  A fesztivál helyszíne bármikor megközelíthető a világtérképről, illetve ha beszélünk Sergeant Knox-al, akkor ő is elirányít minket oda. Itt Yina Morradi minden nap ismételhető küldetéseket fog adni nekünk, amelyek során állatokat terelgethetünk, trollokat ölhetünk, illetve virágokat szedhetünk. Jutalmul páncélozott disznó mountot, malac companiont, Sunite fegyvereket, divatcikkeket, tüzijátékokat szerezhetünk (katt a nagyobb mérethez):

neverwinter,mmo,mmorpg,action,games,gaming,game,forgotten realms,d&d,dnd,dungeons,dragons,dungeons & dragons,summer festival,event

Ezenkívül, a csak a fesztivál ideje alatt elérhető Summer Provisioning Profession szakmával speciális, nyári fesztiválos cuccokat craftolhatunk.

A fesztivál alkalmából kaptunk egy hangulatos kis videót is:

A storeba is került újdonság, mégpedig a Leprechaun companion:

WoW

Szeptember 10-én jön a következő tartalmi frissítés, ami Siege of Orgrimmar névre hallgat és  központi témája Garrosh Hellscream a Horda jelenlegi Warchief-je, illetve az Orgrimmar elleni ostrom. Lesz új raid, ahol az említett rosszarcot kell földbe döngölni. Az új raiddel új felszerelés is érkezik természetesen, de lesznek kaszt, PvP és craft változtatások is. Az alábbi videóból az látszik, hogy ez a Garrosh nevű szépfiú a pandák otthonát, Pandariát vette célkeresztjébe:

Revival

Néhány héttel ezelőtt írtam arról, hogy van néhány nagyon várós sandbox MMO, amikről ha új infó érkezik, akkor beszámolok róla. Ezek egyike a Revival, amely két dologról lehet emlékezetes. Az egyik, hogy ez is a csúcsgrafikás MMO-k körét erősíti, a másik, hogy az elnevezését az egész műfajt megújító szándék, az MMO-k “újraélesztése” adta. (látjátok azt a pajzsot ott fent? Kell és kész). Az MMORPG.com interjút készített Kedhrin Gonzalez-el, a játékot fejlesztő Illfonic kreatív igazgatójával. Őkelme elmondta, hogy a játék története nem lesz kötött (ha már sandbox, ne is legyen az), ők egy újfajta módszerrel kísérleteznek, mégpedig az élő történetmeséléssel. Ez azt jelenti, hogy minden szerveren, mindig lesz online GM, akik bármikor beindíthatnak bármilyen eseménysorozatot, amelyek kimenetele csakis a játékosoktól függ. A GM-ek nem állnak sem a játékosok, sem az ellenfelek oldalára, egyszerűen csak eseményeket indítanak. Úgy kell őket elképzelni, mint a hagyományos asztali szerepjátékok mesélőit. Tetszetős ötlet, a kivitelezést majd meglátjuk.

A játékban a karakterünk koszosodhat, büdösödhet, amelynek eredménye negatív reakció lehet az NPC és a játékosok felől is. A koszosodás ellen fürdéssel lehet védekezni (egészen a mai napig nem tudtam mi hiányzik a MMO-kból….). A játék hangulatát Lovecraft inspirálta, amely erőszakos és egyben felnőtt tartalmat ígér (H.P. Lovecraft a 20. század elején alkotó író volt, aki leginkább egyedi hangulatú horror novelláiról vált ismertté, amelyek a saját maga által teremtett mitikus világban játszódnak. Főbb művei az üldözött Necronomicon, az idegörlő Cthulhu hívása és még egy sor abszurd történet. Cthulhu hívásából szerepjáték is készült, amit volt szerencsém egy arra termett mesélővel játszani. Egészen addig nem hittem el, hogy egy kollégium biztonságában, kb. 10 másik játékossal körülvéve nincs mitől félni. Elég nagyot tévedtem… Persze ehhez megfelelő mesélő kell :) )

A játék harcrendszere valós idejű action combat lesz, amiben combok kialakítására is lesz lehetőség. Emellett számítani fognak a statok is, tehát célozni kell az ellenfélre, de az értékeink függvényében dől el, hogy el is találjuk azt.

Fájl:LoveProvidence.jpg

8481 comments to Hírek 08.29.