Hirek

2013-10-20 EgyébEverquest NextRiftTESO  31 comments

Sziasztok!

Rift

To be fair, your name was just taken from Game of Thrones, so you've got little cause to be mad.

Mint azt már tudjuk, október 24-én shard egyesítés lesz. A bejelentésben közölték, hogy névegyezőség esetén a költöző kariknak kell nevet változtatniuk. Annak érdekében, hogy valamennyire zökkenőmentesebbé tegyék ezt a dolgot, a fejlesztők október 23-án felszabadítják az inaktív karakterek neveit. Azok a játékosok, akiknek valamely karaktere érintett lehet, emailben értesítést kapnak a teendőkről, tehát mindenkinek lesz egy utolsó esélye, hogy beloggoljon és megőrizze a karakterének nevét.

Néhány apróbb változtatást léptettek életbe PTS-en a rogue kaszttal kapcsolatban. A változások csak a melee soulokat érintik (assassin, nightblade, bladedancer) és minden esetben sebzés buffot jelent. A játékosok nincsenek teljes mértékben elájulva ettől, mert például az assassin jelenleg is az egyik legerősebb single target dps, aki a dotok révén akkor sem esik kétségbe, ha el kell szakadni a célponttól (disconnect). Szerintük inkább funkcionális változások kellenének vagy a boss harcok megreformálása, mert több esetben lehetetlen hátulról támadni, amiben az assassin legfőbb erőssége rejlik. A pontos változások itt olvashatók, az élő szerverre kerülés időpontja egyelőre ismeretlen.

TESO

Akik regisztráltak a játék oldalán, azok a napokban egy levelet találtak az email fiókjukban, amely a karaktergenerálást mutatja be. Aki esetleg nem kapott, az itt megtekintheti:


Elite: Dangerous

Elite Dangerous' seventh dev diary divulges alpha, beta plans

Megjelent a hetedik fejlesztői videó a játékról, melynek legfőbb érdekessége, hogy megosztottak velünk néhány apró részletet az alpha és beta tesztekkel kapcsolatban. David Braben, a Frontier Development alapitója elárulta, hogy az alpha tesztek decemberben indulnak. Ennek során a játékot többféle aspektusban tesztelik, kezdve a harcrendszerrel, majd egy idő után mindent egybegyúrva elindulnak a beta tesztek. Amikor ennek is vége, akkor minden Kickstarter támogató megkapja a játékot egy gamma tesztre, amelyet majd a megjelenés fog követni. A játék a Kickstarteren kezdte pályafutását, ahol közel 2 millió dollárt kalapolt össze. A Star Citizenhez hasonlóan a KS lezárultával sem hagyják abba a gyűjtést, honlapjukon továbbra is lehet támogatni a játékot. Attól függően, hogy ki mennyit szán erre, különböző jutalmakat kaphat (hajókódok, alpha és béta tesztek, a játék dobozos verziója). Támogatónak itt lehet jelentkezni.

Everquest Next

Régen volt már szó erről a játékról. Mint azt tudjuk, az MMO reformra készülő játék megjelenési időpontja még ismeretlen, de mind a játék, mind a Landmark bétájára már nyáron, a bejelentéssel egyidőben jelentkezni lehetett. Az is közismert tény, hogy a játék megjelenése előtt fog indulni az EQN Landmark, amely egy virtuális játszótér lesz a játék rajongói számára, ahol mindenki lehetőséget kap, hogy felépítse a számára szimpatikus világot. A fejlesztők a legszimpatikusabb megoldásokat átemelik majd a végső játékba is. Emellett az, aki meghivót kap a Landmarkra, természetesen egészen korai bepillantást nyerhet a játékba. Na de miért írom le ezt újra? Mert elképzelhető, hogy közel van a Landmark indulása, mivel a fejlesztők közzé tettek egy felhívást, amiben arról szeretnének meggyőződni, hogy minden érdeklődő a helyes linken regisztrált-e? Értsd ez alatt az amerikai és európai regisztrációt. A Landmarkra mindenki egy helyen jelentkezhet, csak a játék béta regisztrációja van elkülönítve régiónként.  Jelentkezni az alábbi linkeken lehet: (én szóltam időben :) )

EverQuest Next Landmark Beta:
Minden játékos (EU, NA és minden más régió) : https://www.everquestnext.com/beta-registration

EverQuest Next Beta, EU felhasználók:www.everquestnext.euwww.everquestnext.co.uk vagy www.everquest-next.de

SOE to run EQ Next Landmark for all regions, offers beta signups

Wildstar

A napokban megjelent egy fejlesztői napló, amely a szerverek közti játékoskapcsolatról szól:

“Már korábban volt róla szó, hogy a WildStar-ban lesz lehetőség más szervereken lévő játékosokkal is játszani, de még nem merültünk bele a részletekbe. Ahogy arról már valószínűleg tudtok, több fajta szerverrel készülünk a játék megjelenésekor. Itt most a megszokott PvP, PvE, stb. típusokról van szó, és nincs is annál frusztrálóbb dolog, mint amikor rájöttök, hogy a haverjaitok mind más-más szerveren indítottak karaktert. Szóval lássuk csak, hogy miként oldjuk meg ezt a problémát a WildStar-ban.

Először is, bármikor tudsz kommunikálni a más szerveren lévő játékosokkal is. Ez roppant egyszerű lesz, csak annyit kell tenned, hogy a nevük mögé egy “kukac” (@) után oda biggyeszted a célzott szerver nevét, tehát “/w KarakterNeve@SzerverNeve Hello!” ily módon bárkivel tudsz társalogni, aki online, úgy mint ha ugyan azon a szerveren lennétek.

A beszélgetésen kívül nyilván szeretnél egy csapatban játszani a barátaiddal. Ez hasonlóan működik, mint a fent említett üzenetküldés: egyszerűen a nevüket és a szerverüket felhasználva hívod meg őket a csapatodba („KarakterNév@SzerverNév”) rögtön kapnak egy értesítést, amit aztán elfogadhatnak. A csapatban zajló beszélgetést minden résztvevő látja, szervertől függetlenül.

Ezen kívül nyilván szeretnél találkozni idegenekkel, akikkel szívesen gyilkolásznál közösen. Hisz más nem is tudja közelebb hozni az embereket, mint egy idegen planéta bennszülötteinek a lemészárlása. Szóval van egy Csapat Kereső (Group Finder) rendszerünk, ami összehoz téged más játékosokkal, különböző kritériumok szerint, gyakorlatilag bárhonnan, így könnyen szerezhetsz új barátokat, akikkel együtt felfedezhetitek a Nexus bolygó rejtelmeit.

Ha valami oknál fogva te nem szívesen játszanál más szervereken lévőkkel, akkor is van megoldásunk a számodra. A legtöbb rendszerünknél, ahol más szerverek kalandoraival is összehozhatunk, találsz majd egy opciót, aminek a bekapcsolásával kizárólag a te szervered lakóival kerülsz össze, így olyan barátokra tehetsz szert, akikkel nyugodtan játszhattok tovább, miután az adott zárt tartalom végére értetek.

Viszont van néhány korlátozás a rendszerrel kapcsolatban. Sajnos nem tudjuk megoldani, hogy az egész világot a más szerveren lévő barátaiddal együtt fedezd fel; mivel így nagyon hamar túlzsúfoltak lennének a területek. De bármikor, amikor belépsz egy zárt területre, legyen az battleground, dungeon, aréna akkor természetesen az egész csapattal együtt lehetsz. Szintén van korlátozás a tárgyak adás-vételére is. Más szerveren lévő játékosokkal nem cserélhetsz tárgyakat, így szeretnénk megóvni a szerverenkénti gazdaságot, ez nagyon fontos számunkra.

A “cross-realm” játszhatóság már a kezdetek óta nagyon fontos szerepet játszott nálunk a tervezések során, ezért is lesz elérhető már a megjelenés napján ez a rendszer. Szóval nyugodtan válasszatok bármilyen szervert majd, hisz bármikor tudtok játszani a barátaitokkal, akárhol is kössenek ki. Köszi, hogy végigolvastad!”

Tags:  , , , ,

31 comments to Hirek

Leave a reply