Rift 2.5 update +egyebek

2013-11-06 Egyéb  34 comments

Sziasztok!

Rift

Amerikai szervereken már megjelent a 2.5 update, nálunk elvileg holnaptól lesz elérhető, hacsak megint nem hozzák előre. Majd meglátjuk. A teljes patch notes ide kattintva olvasható. A legfontosabb elemeket már többször említettem, de felsorolom ebben a cikkben is (megint nem aprózták el a srácok, még ki sem hevertük a 2.4-et, máris egy újabb tartalmi update):

  • egy új mini sztori küldetéslánc, a Song of Dreams, amely Ember Isle vízalatti régióiba vezet minket
  • november 13-tól kezdődően hetente egy, a régi insták lvl60-ra húzott verziója jelenik meg a játékban:

Nov. 13 – Return To Deepstrike (60)
Nov. 20 – Hammerknell Chronicle (60)
Nov. 27 – Greenscale’s Blight Chronicle (60)
Dec. 4 – Drowned Halls (60)
Dec. 11 – Planebreaker Bastion: Aftermath
Dec. 18 – River Of Souls Chronicle (60)

  • Iron Pine Peak lvl27-35 szintű zónába sorolása (átalakították a küldetéseket, két új Porticulum került be, kivették az SL zónákba küldő teleportot és a Whitefallban található Rare Planar Godds vendor átköltözött Stillmoreba)
  • Infinity Gate Dimension. Expert dungikból összegyűjthető új dimenzió tárgyak. Maga a Dimenzió akkor vásárolható meg, miután először teljesítettük az Infinity Gate raidet
  • Keresőfunkció került a dimenzió részlegbe
  • Új Planar Attunement Nexusok: Nature, Cinder és Storm, valamint PvP tier 3
  • Nemzetközi shardok: a választott régiótól függetlenül bármilyen támogatott nyelven játszhatunk, a kliens automatikusan a beállított nyelvnek megfelelően jeleníti meg a játék és UI elemeket
  • az előfizetők ezentúl a sima földi halandókhoz képest  naponta +10 daily questet adhatnak le
  • levelezésnél és ajándékozásnál most már az alt karakterek nevei is automatikusan beírásra kerülnek, ha elkezdjük írni őket
  • storeban a fizetőeszközre kattintva ezentúl csak a kiválasztott pénznemből vásárolható tárgyakat látjuk (végre)
  • új skálázódó mountok kerülnek a storeba
  • kettő új unlockolható bank hely kerül a játékba
  • teljesítményjavítás (grafikai módosítások, processzorhasználat)
  • kasztok közül a warriort faragják erőteljesebben
  • 1.11-el bekerült Tempest Rising story vonal eltávolítása
  • a különböző Saga, azaz story questláncolatokhoz tartozó küldetéseket átcsoportosítják a quest logban, a jobb átláthatóság érdekében

Star Citizen

Szinte már természetesnek hat, hogy a Roberts Space Industries projektje újabb millióval gazdagította költségvetését. Hol lehet a vége? Annak tükrében, hogy mekkora az érdeklődés a játék iránt, és a játékosok mennyi pénzt hajlandóak áldozni a fejlesztésre, a Roberts Space Industries vállára egyre nagyobb nyomás nehezedik. A Star Citizené az egyik legsikeresebb “crowdfunding” kampány, hiszen a rajongók eddig 26 millió dollárt dobtak össze rá. Ezért cserébe az eredeti tervekhez képest többszörösére nőtt a játékkal kapcsolatos ígéretek száma és lassan eljutunk oda, hogy aggódhatunk, nem vállalják-e túl magukat a fejlesztők. Sajnos a múltban több olyan játék is megjelent, amely a hangzatos ígéreteknek a töredékét sem volt képes teljesíteni. Ugyanakkor az eddig látottak alapján a Star Citizennek minden esélye megvan arra, hogy beváltsa a hozzá fűzött reményeket. A legújabb, 26 milliós mérföldkő elérésével továbbfejlesztik a űrhajók főbb rendszereit. Gigantikus méretű hajónkon külön csapatot jelölhetünk majd ki, akiknek a károk javítása lesz a feladata. A következő cél a 27 millió (ennek negyede már össze is gyűlt), ezért cserébe megjelenhetnek a Banu kereskedők is. Ha pedig összejön a 28 millió, új kezdő űrhajót is kaphatunk.

TESO

2013. november 04. hétfő, 19:02 | Írta: PiszkosFred

Újabb hétfő, újabb “Kérdezz-felelek”. Mivel nem olyan régen jelent meg a karaktergenerálást bemutató videó – lásd korábbi hír -, ezért adta magát a szituáció, hogy a fejlesztők által megválaszolt kérdések erre a területre fókuszáljanak. Emellett még szó lesz a fajokra jellemző fegyver és páncél stílusokról, és bemutatkozik a Forward Camp nevezetű hadigépezet, amely a feltámadást hivatott segíteni majd Cyrodiilban.

Azok, akik nem követik a Facebook oldalunk híreit, de kíváncsiak a hétvégi Paris Games Week kiállításon készült képekre, azok ide kattintva megtekinthetik az elmúlt napokban összevadászott anyagokat.

 

Kérdés: Láttam a karakterkészítésről készült videót, és feltűnt, hogy a Khajiitoknál és az Argóniaiaknál van egy extra, a szőr és a pikkely változtatására szolgáló lehetőség is. Más fajoknál is van ilyen egyedi opció? Például speciális Breton hajstílus, vagy egyedi Északi tetoválás, stb?

Válasz: Mivel a Khajiitok és az Argóniaiak egyedi megjelenésűek (például az emberek által használt haj furán nézne ki rajtuk), ezért kénytelenek voltunk teljesen új hajstílusokat, testfestéseket és egyéb díszítő elemeket, ékszereket, jellegzetességeket megalkotni nekik. A többi faj nagyjából ugyanazokat a hajakat, ékszereket használja, de természetesen lesznek olyan egyedi festések, ékszerek, hajak, amelyek csak az adott fajra jellemzőek és csak számukra elérhetőek. Például, egyedül a Sötét Elfeknek lesz a Nagy Házakhoz kapcsolódó tetoválásuk.

Kérdés: Láttam a karaktergenerálás videót, és azt kell, hogy mondjam, kiváló! De, van egy dolog, ami miatt aggódok: miért nincs sörhasra lehetősége a női/hölgy karaktereknek? A sörhas kifejezetten csábító lehetőség egy férfi számára, de nem értem, miért vettétek el ezt a lehetőséget azoktól a sörivó játékostól, akik szeretnének sörhasú női karakterrel játszani.

Válasz: Sok lehetőséget megmutattunk a videóban, de közel sem az összest, amely elérhető lesz majd. A „háromszöges” megoldáson kívül lehetőséged lesz több testrészt is egyénileg variálni, többek között a has is kap majd egy csúszkát. A videóban a férfi karakter szinte összes csúszkája a maximumra (legnagyobbra) lett állítva, a női karakteré viszont nem. A végleges verzióban lehetőséged lesz mindent úgy beállítani, ahogy azt szeretnéd.

Kérdés: Hány hajból választhatunk majd fajonként? Illetve milyen színű hajak és szemek elérhetőek jelenleg?

Válasz: Jelenleg a karaktergenerálás során fajonként 24 hajból lehet választani. Ezek egy része más fajok számára is elérhető, közös stílusok, de minden fajnak lesz egyedi hajstílusa is. A haj és a szem színei egyediek, a történelemnek, a fajnak és a TES hagyományainak megfelelően. Például fekete szeme csak az Erdei Elfeknek lehet, más fajnak nem.

Kérdés: Egy folyamatosan variáló ember, mint jómagam, hajlamos folyamatosan változtatni a karaktere haját, kinézetét, stb. a játékokban, hogy például passzoljon az új páncélhoz, stb. A kérdésem az, hogy generálás után a játékban lesz e lehetőség megváltoztatni a hajstílust, a tetoválást és egyéb hasonló dolgokat?

Válasz: A játék megjelenésekor csak a játék legelején, a karaktergenerálás során lesz lehetőséged hajat, ékszert, díszétest, tetoválást stb. választani. Bízunk benne, hogy a felkínált lehetőségekből mindenki képes lesz egyedi avatart létrehozni. De, mivel mi is hasonlóképpen vagyunk ezzel a folyamatos változtatással, ezért tudjuk, hogy idővel a játékosok szeretnek változtatni a karaktereik kinézetén, ezért tervezzük, hogy az időről-időre érkező frissítésekkel újabb hajak, tetoválások, ékszerek, stb. kerülnek majd be a játékba.

Kérdés: Korábban elmondtátok, hogy minden fajnak lesz egy, az adott fajra jellemző egyedi fegyver- és páncél stílusa. Tegyük fel, hogy Északival játszok: szerezhetek-e Khajiit, Magas Elf vagy bármely más stílusú Steel páncélzatot, és hordhatom-e azokat a saját Északi jellegű Steel páncélzatom helyett?

Válasz: Igen, minden faj képes hordani bármely másik fajhoz tartozó páncél stílust. Mint Északi nem vagy korlátozva arra, hogy csak Északi stílusú páncélt hordj. Nyugodtan hordhatsz akár Khajiit akár Magas Elf stílusú tárgyakat.

Kérdés: Lesz a játékban Bank? Ha nem, akkor milyen lehetőségek lesz tárgyak tárolására?

Válasz: Igen, lesz Bank a The Elder Scrolls Online-ban, méghozzá Account szintű Bank, vagyis minden karaktered egy közös bankot fog használni.

Kérdés: Az Armor Skillek (Light, Medium és Heavy) akkor nőnek, fejlődnek ha hordjuk az adott típusú páncélt. Gyorsabban nő e esetleg az Armor Skill, ha minden testrészen ugyanazt a páncél típust hordjuk, vagy nyugodtan variálhatjuk őket, a fejlődést ez nem érinti? Illetve, gyorsabban nő e az Armor Skillünk, ha nagyobb szintű ellenfelektől kapunk pofonokat?

Válasz: Minél több darabot hordasz az adott típusból, annál jobban fog a skill fejlődni. Illetve, minél magasabb ellenfél ellen harcolsz, szintén annál gyorsabban fog a skill fejlődni (több XP-t érnek azok a monszták).

Kérdés: Ha minden fegyverrel lehet sikeresen blokkolni, akkor mi a szerepe a pajzsnak? Harcban kell állnom ahhoz valakivel/valamivel, hogy blokkolhassak?

Válasz: A pajzsok először is növelik a karakter védettségét (Armor), illetve több sebzést lehet velük kivédeni (/elnyelni), mint amikor egy fegyverrel blokkolsz. Másodszor fontos, hogy legyen egy pajzsunk a kezünkben, ha használni akarjuk a „one-hand and shield” skill fa képességeit.

Kérdés: Hogyan csatlakozhatok egy Céhhez a játékban? Nekem kell megkeresnem az adott Guild vezetőjét, és meg kell felelnem a felvételi követelményeknek, vagy lesznek a vidéket járó toborzók, akik felajánlják a csatlakozást?

Válasz: Ha a Harcosok és a Mágusok Céhére gondolsz, és nem a játékosok alapította Guildekre, akkor csupán annyi a teendőd, hogy megkeresed a nagyobb városokban található képviselőiket, és csatlakozol hozzájuk. Ilyen egyszerű.

Kérdés: Mondjatok valamit a feltámasztásról vagy feltámadásról a PVP-ben?

Válasz: Ha megölnek PVP területen, több lehetőséged is lesz visszatérni az életbe. Először is, egy szövetséges karakter feltámaszthat, ha rendelkezik töltött Lélekkővel (filled soulgem). Másodszor, feltámadhatsz egy közeli Erődben is, ha az éppen nem áll ostrom alatt. Harmadszor, feltámadhatsz a fő bázisodon, ahova érkezel Cyrodiilba belépve.

Ezen kívül lesz egy Hadigépezet, amely „Előretolt Bázis – Forward Camp” néven lesz elérhető. Ha valaki ezt telepíti Cyrdiilban, akkor bizonyos számú katona feltámadhat ott is. Amikor meghalsz, és van a közelben egy ilyen Bázis, akkor a feltámadási lehetőségek között meg fog jelenni. Ezen gépezetek drágák, és csak a többi táborhelytől távol lehet majd őket telepíteni.

34 comments to Rift 2.5 update +egyebek

Leave a reply