Hírek 11.26.

2013-11-26 EgyébEverquest NextRiftTESO  7 comments

Sziasztok!

Update:

tényleg senkit sem érdekel Wildstar beta lehetőség? Akkor nem is tukmálom tovább :)

Rift

preset contest

Kiírták a preset build építő versenyt. Mint arról már korábban írtam, a játékban léteznek előregyártott buildek, amelyeket karakter generáláskor, illetve soul resetkor lehet választani. Ezek felett már erősen eljárt az idő, így a Trion azt gondolta ki, hogy a játékosokra bízza újak kitalálását. Emiatt egy december 3-ig tartó versenyt írtak ki, melyen pályázni lehet az általunk kreált buildekkel. A részvételi feltételeket nem írom le, aki érez magában eltökéltséget, az elolvassa ide kattintva. Nyeremény: a build bekerül a játékba a nevünkkel együtt, előfizetés, mount

Wildstar

A szerencsének köszönhetően a Carbine Studios meginvitált a játék bétatesztjére, amihez mellékelt kettő plusz kódot, amelyet eloszthattam két barátomnak (nem is tudtam, hogy van nekem ilyen…). Természetesen ezt a két kulcsot szűk körben felhasználtuk. Viszont az elmúlt hetek szerver instabilitása miatt a fejlesztők felajánlottak további friend key szerzési lehetőséget. Elvileg úgy működik ez, hogy ha a következő két szombat valamelyikén (nov. 30.; dec 7.) beloggolunk, akkor fejenként egy kulcsot biztosan kapunk, illetve random eséllyel kaphatunk fejenként még egyet. Tehát, ha az irl körülmények lehetővé teszik, akkor lesz biztosan 3 kulcs, illetve random eséllyel további 0-3. Amennyiben sikerül ezekre rátenni a markunkat, akkor felajánljuk őket (én legalábbis, de szerintem két társam is), a honlap olvasóinak. Azt kérem, hogy akit érdekel a Wildstar béta, az a cikk után hozzászólásban jelezze. A megszerzett kulcsok számától függően, a hozzászólások sorrendjében, valamilyen privát formában (email, facebook) elküldjük őket a jelentkezőknek. Hangsúlyozom, hogy ez teljesen legális béta kulcs.

Elite: Dangerous

Elite: Dangerous title image

Azok számára, aki várják a játékot, jó hír, hogy hamarosan elindul az alpha tesztelés. Egyelőre nem kell túl nagy dolgokra számítani, gyakorlatilag egy szimulátor lesz elérhető, ahol az irányítási rendszert lehet próbálgatni, illetve a tesztelők számára megnyitják az egymás közti PvP lehetőségét, amely során a harcot lehet kipróbálni. Azt hogy ez pontosan mikor lesz, illetve be lehet-e rá kerülni, azt nem tudni.

Everquest Next

Az angliai PC Gamer karácsonyi számában várhatóan négy, eddig még nem ismert karakter kasztot fognak bemutatni. Az eqhammer.com kapott egy nagyon rövid kivonatot a kasztokról. Ebből az alábbiakra derül fény:

  • Cleric: használhat kétkezes kalapácsot, vagy kalapács-pajzs párosítást. Fő feladata a szövetségesek buffolása és védelmezése lesz. Mindehhez a tűz erejét használja el, ami biztosít számára némi támadó potenciált is
  • Necromancer: viseljen bármilyen fegyvert (varázskönyvet, tőrt és focus objectet) a necro jellemzője a pusztító és kaotikus energiák megidézése. Emellett segítője egy Borzalmas companion, amelynek ereje mesterével együtt növekszik.
  • Beast Lord: amennyiben a vadság és kegyetlenség híve vagy, akkor a Beast Lord követői tökéletes segédek lesznek ehhez, de saját magad is végrehajthatod pusztító tevékenységed akár egy lándzsa+pajzs kombóval, akár egy lándzsával.
  • Tempest: forgasson akár két egykezes pengét, akár egykezes csatabárdot, a Tempest “táncolni fog a harcmezőn”,elszabadítva a forgószél és a villámok erejét

Nos, egyelőre ennyi.

Star Citizen

Lényegében hetente lehet beszámolni arról, hogy a Star Citizen újabb mérföldkövet lépett át. Mostanra a 29 milliós és a 30 milliós határt is átlépte a gyűjtés, amelyért cserébe a Squadron 42 küldetéseit teszik sokkal részletesebbé, mélyebbé a Roberts Space Industries munkatársai, valamint egy új luxusűrhajót, az Origin 890 JUMP-ot is megkapjuk. A Squadron 42 valójában az egyszemélyes kampányt jelenti, amelyre legalább akkora figyelmet fordítanak a fejlesztők, mint a játék igazi lényegét adó multiplayer részre. A 29 milliós határ átlépésével sokkal nagyobb teret kapnak a készítők, így nem csak egy lapos oktató őrjárattal kezdődik a kaland, hanem egy igazi galaktikus háborúval, a küldetések során pedig lesznek alkalmak, mikor az ellenséges űrhajó fedélzetére lépve kell elfoglalnunk azt. Mindezt még részletesebb animációkkal és látványvilággal valósítják meg. Az Origin 890 JUMP egy igazi luxusűrhajó, amely részletes fejlesztési lehetőségeket rejt magában. Több szintű fedélzettel rendelkezik, hatalmas kilátóablakokon keresztül csodálhatjuk meg a világűr szépségeit, valamint egy hajódokkot is találunk rajta.
A 31 millió elérése esetén a többjátékos mód fog bővülni, mivel megjelenik az RSI Orion bányászállomás, amellyel a játékosok saját erőforrásaikat bányászhatják. Emellett fel is szerelhetik az állomást különféle berendezésekkel, hogy védelmet biztosítsanak neki.
A Star Citizen tehát tovább robog a csillagok felé, de sajnos azokat leghamarabb is csak 2015-ben érhetik el.

TESO

2013. november 20. szerda, 20:54 | Írta: PiszkosFred

Elöljáróban annyit, hogy a The Elder Scrolls Online fejlesztése javában zajlik, aminek köszönhetően a játék hétről hétre változik. De nagyon. A képességek, a lehetőségek, az egyes megoldások, szinte minden béta tesztre lecserélődtek az elmúlt hónapokban, köszönhetően annak, hogy a fejlesztők hallgatnak a tesztelők véleményeire, és ha valami nem jó, akkor nem restek változtatni. És még hol a fejlesztés vége, jesszus! Ezt azért is volt fontos tisztázni, mert azok a hírek, vagy cikkek, amelyek pár hónapja íródtak akár itt az oldalunk hasábjain, akár más portálok összefoglalóiban, azok nagy része mára már csak kis mértékben állják meg a helyüket.

Ennyi bevezető után következzen pár apróság a sok embert lázban tartó játékosok által alapított Guildek (klánok, céhek, ahogy tetszik) lehetőségeiről, főleg ami a Cyrodiili PVP zónát és az ott nyitható publikus boltokat (Public Guild Store) illeti. A következő információk frissek és ropogósak és az aktuális állapotokat mutatják. De, korán sem biztos, hogy a premierig nem változnak… sőt…

  • Az ESO-ban nem lesz globális AH (Auction House) vagy “központi bolt rendszer”. A kereskedelem a Guildek és a játékosok között fog lezajlani, mint a régi szép időkben, annyi változtatással, hogy most a megaszerver miatt bárki elérhet és megkereshet bárkit.
  • A Guildek között lesznek direkt kereskedelemre, gyártásra, beszállításra, ritka remekművekre, vagy csak egy adott tárgyra fókuszáló stb. szakosodott Guildek. Ezek a Guildek, illetve tagjaik fognak kereskedni egymással. (Természetesen, most a kereskedelemre is hajlamos Guildekről van szó, lesz rajtuk kívül még millió és egy céllal létrejött játékos Guild)
  • Minden játékosok alkotta Guild (nem tévesztendő össze a hagyományos TES guildekkel, lásd Mages Guild vagy Fighters Guild) nyithat guild boltot (Guild Store) a saját tagjai részére, ha a létszám eléri az 50 főt. Ekkor csak saját maguk között tudnak kereskedni, belsőleg.
  • Nem lesznek Aukciók. Az eladó meghatározza, hogy mennyit kér a termékért, a vásárló pedig kifizeti.
  • Ha egy Guild publikussá akarja tenni a saját boltját és vele a kínálatukat, akkor nyitniuk kell egy publikus boltot (Public Guild Store) Cyrodiil egyik fontosabb helyszínén.
  • Ehhez el kell menni Cyrodiilba (PVP zóna), és el kell foglalni egy objektumot, majd beköltöztetni oda a Guildet, kisajátítva egyúttal az adott helyet. Guildenként csak egyet. Onnantól kezdve azért a helyért az adott Guild felel. Hogy meddig, és mi a feltétele a fenntartásnak, nem tudni.
  • Ez az objektum, amelyet magáénak tudhat egy Guild lehet Erőd (Keep), Katonai támaszpont (Outpost), Bánya (Mines), Farm (Farm) és Fűrészmalom (Lumber Mills).
  • Csak akkor tudja egy Guild a külsős emberek (nem tagok) számára is elérhetővé tenni saját tagjai által gyártott termékeket, ha beköltözik ezekbe, és megnyitja a publikus boltot (Public Guild Store). Ez természetesen nem kötelező, bolt nyitás nélkül is elfoglalható egy-egy objektum.
  • Ha egy guild a gondozásába veszi a fenti objektumok valamelyikét, akkor az az objektum sokkal gyorsabban fog fejlődni, mint a gazdátlanok. Azt tudni kell, hogy minden ilyen helyszín Cyrodiilban fejleszthető, megerősíthető, gondozható és akár javítható is, csak pénz és Alliance pont kérdése az egész. Vagyis, erősebbek lesznek az őrök, vastagabbak a falak, szebbek a felszolgáló lányok, stb,. Minden Guildnek érdemes gondoznia és fejleszteni a székhelyét, ha egyszer beköltözik valahova, legyen rá büszke és tegyen is érte.
  • Ha egy Guild beköltözik az egyik fent említett helyek egyikére, akkor megjelenik ott egy Szállásmester (Quartermaster) NPC.
  • A Szállásmester lesz azért a felelős – ha engedélyezzük a publikus boltot -, hogy a kínálatot el tudják érni a többiek. Vagyis, mindig őket kell majd keresni, ha vásárolni akarunk. (És őket kell beleverni a földbe, az ellenséges központokban)
  • Természetesen, azonos Szövetségben kell lennünk azzal a Guilddel, akinek a szállásmesterét felkeressük, egyébként nincs biznisz.
  • Mivel több Guildnek is tagjai lehetünk (Account szinten), ezért csak akkor tudunk elfoglalni bármit is a saját Guildünknek, ha a karakterünk – amivel játszunk – és a Guildünk – akinek foglalunk – kötődése, hovatartozása megegyezik.
  • Minden Guildnek választani kell majd a kreálás/létrehozás során, hogy melyik Szövetséget támogatja.
  • Ez feltehetően a cross faction rendszer miatt kell, bár ez napról napra egyre kuszább. Egyszer arról szólnak a hírek, hogy lesz cross faction, egyszer arról, hogy nem. Meglátjuk. Mindenesetre úgy fest, hogy lesz.
  • Ha pedig lesz, akkor a Cross Faction vásárlás csak Guild szinten mehet az ellenséges Szövetséghez tartozó tagok között, a publikus boltokban nem.

Röviden ennyi.

 

Leave a reply