Rift 2.6. és egyebek

2013-12-08 EgyébEverquest NextNeverwinterRift  10 comments

Sziasztok!

Darkyntnak hála új szerkesztőelemet kaptam a honlapra. Ezentúl már lehetséges úgy hirt szerkeszteni, hogy a cikkbe linkelt tárgy vagy képesség fölé vitt egérmutató megjeleníti az adott tárgyat, skillt, egyebet. Például vigyétek az egeret a következő link fölé: Sacrament of the Extinct. (Hehe, kellene ez a botocska ugye-ugye? :D ) Működik ugyanez a skillekkel is: Fragmentation Bomb. Ezentúl ezzel a módszerrel sokkal könnyebb lesz hivatkozni a dolgokra. Sajnos jelenleg ez csak a Rift játékkal működik, de ha Mythra szeretné, akkor megkérjük Darkyt, hogy GW2-höz is alkosson valamit :P

Ma sok-sok Rift infóval, illetve némi Everquest Next, Neverwinter és Division hírrel szolgálhatok.

Rift

Elindult az információ csepegtetése a 2.6 updateről, amely várhatóan a 3.0 kiegészítőt megelőző nagy frissítés lesz. Egyelőre egyiknek sincs hivatalos elnevezése a verziószámon felül. Lássuk, mit lehet tudni jelenleg:

  • a 2.6 várható megjelenése 2014 február, a tesztszerveren már januártól lehet próbálgatni az új tartalmat
  • először is, a 2.6 egy teljesen új szakmát hoz a játékba, melynek neve Dreamweaving. Hát ez meg mi a fene, vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy wattafakk? A 2.5 updatel indítva a sort, a játék folyamatosan jut el a 3.0 kiegészítőig, amely az “álmokról, rémálmokról és a vízről” szól majd. A Dreamweaving is szorosan kapcsolódik az új kiegészítőhöz. A szakma azok számára készül, akik erotikus fantáziáiban gyakran jelennek a dimenziók (Rift housing) és az artifactok. A hivatalos megfogalmazás szerint bármit legyárthatunk, amit a dimenziókkal kapcsolatban csak álmodni lehet. Nem kifejezetten csak tárgyakról és effectekről van itt szó, de akár magukat a a különböző dimenziókat is elkészíthetjük. A fejlesztők megfigyelték, hogy az artifact gyűjtögetés nem tartozik a játékosok kedvelt tevékenységei közé, éppen ezért gondoltak arra, hogy készítenek egy szakmát, ami e köré épül. Nem árulták el, hogyan kapcsolóik a Dreamweaving az artifactokhoz, csak annyit mondtak, hogy akit érdekel a dolog, az jobb, ha már most elkezdi felhalmozni őket.
  • új raid riftek a 3.0 előzményeként
  • Iron Pine Peakből kivett sztori questek újra megjelennek átdolgozott formában, illetve kapunk egy új, harmadik történetvonalat is a területhez és Cruciához kapcsolódóan.

Hamarosan indul a téli fesztivál, a Fae Yule, amelyről szintén kaptunk néhány részletet:

  • múlt évben a fejlesztők sok kritikát kaptak amiatt, hogy a Storm Legion területeket kihagyták az ünnepségből, emiatt idén ezek sem maradhatnak ki.
  • 6 új artifact szett lesz elérhető, melyek a sárkány kultusz köré épülnek. Ezek az artifactok csak akkor jelennek meg, ha egy Instant Adventure boss-t megölünk, de ekkor is csak egy meghatározott ideig. Aki az összeset összegyűjti, az egy halom más karácsonyi ajándék mellett a Regifter titlevel lesz gazdagabb.
  • a hónap során speciális boss dropok is lesznek

Nem a fentiekhez kapcsolódik, de új hir, hogy 2014-ben új referral program is lesz, tehát az új játékosok beajánlásakor újfajta jutalmakban részesülünk.

rift store previewable dyes

Hamarosan érkezik a festék előnézet. Ennek a játékosok nagyon nagy százaléka örül, mivel a legtöbben szeretik cicomázni a karaktert. Eddig nem volt arra lehetőség, hogy megnézzük, egy adott festékkel milyen kinézetet nyer a ruhánk. Nemsokára ez a probléma is megoldódik. A festék előnézetre csak a store-on keresztül lesz lehetőség, de nem kerül majd Creditbe. Úgy működik, hogy megnyitjuk a Store festék részlegét, majd rákattintunk egy színre. Ezzel megváltozik a felszerelésünk elsődleges színe. Rákattintunk egy másik (vagy ugyanarra) színre, akkor megváltozik a másodlagos színezet. A harmadik kattintás újra felülírja az elsődlegest és így tovább. Azt nem tudni pontosan, hogy mikor érkezik ez a dolog a játékba.

Végül, felhasználva a bevezetőben említett új képességeimet, beszámolok néhány, a jövőben várható kaszt változásról:

  • Paladin: Erősitik a  Protector’s Fury skillt, Minden stack 1%-al növeli a kapott heal erősségét, A max stack marad 5. Ezután könnyebbé válik a healerek dolga paladin tanknál.
  • Reaver: Alapvetően megváltoznak a corruptionök.

    • Teljes működésbeli változás, hogy az eddigi PBAoE skillek (Point Blank AoE, olyan AoE, amelyek középpontja a játékos és saját maga körül hat 360 fokban) GTAoE-ra változik (Ground Target Aoe, területre kell helyezni). A változás után 20 m távolságra lehet castolni és 7-10 m sugarú körben fognak hatni. A hatósugarat a Binding of Shadow buffal lehet növelni. 
    • Az előző pontban említett skillek a hatóterületükön debuffot raknak majd a mobokra és a játékosokra is (utóbbiakra gondolom PvP-ben). Ezek alapból 20 másodpercig hatnak, de ez az idő növelhető a Vile Affinity traitel.
    • A Corruption debuffok azonnal növelik a threatet, mihelyt felkerülnek az áldozatra, valamint tartalmaznak egy DoT összetevőt is. A threat növelhető a Sinister Intent traitel. 
    • A Corruption debuffoknak lesz egy teljes stack maximuma, ami casterenként maximum 1-2.
    • A skillek cooldownja jelenleg 30 másodperc, de ez a tesztek függvényében változhat.
    •  
  • Void Knight: Néhány kényelmi javítás 
    • Az Accord of the Rift skill ezentúl az többi Accord skill hatását is biztosítani fogja, hasonlóan a Champion soul Dominating Bearing skilljéhez. 
    • Az Unstable Void biztosítani fogja a Void effectet. Ez a fenti változással együtt azt jelenti, hogy hatról kettőre csökken a Void Knight által használt buffok száma.
    • Az Ambient Engorgement trait folyamatosan adni fog Pact-ot, nemcsak combatban. Elképzelhető, hogy a tesztek függvényében ez az effect más, a Void Knight trait fán magasabb helyen lévő képességre kerül. 
    • A Power Shield skillt átalakítják egy maximum pactot eredményező, magas cooldownal rendelkező képességgé. 

A fentieken kivül Vladd mester a további warrior terveken agyal. A Beastmasternél javítani akar a target váltáson, a képesség managementen, illetve a többi petes kaszthoz hasonlóan lehetővé akarja tenni, hogy neki is három petje legyen, ne csak egy. Utóbbi várható a legkésőbb, mivel a petek kidolgozása egy halom munkát igényel. A Warlord soulnál rengeteg panasz érkezik az energiaéhségre, emiatt a warlord hatalmas burst sebzésre képes, de ezt a sebzést nem tudja hosszú távon fenntartani. A tervezett változások e probléma köré csoportosulnak. A Riftblade soulnak pedig a túlélőképességén kell javítani.

A jövő héten előreláthatólag változásokat tesznek közzé a Rogue kaszttal kapcsolatban is.

Everquest Next

A fejlesztők újabb videót ettek közzé a Landmarkról. Aki még nem tudná, a Landmark az Everquest Next fantasy sandbox MMO felépitésére szolgál. A hamarosan induló Landmark bétában a játékosok alakithatják a játék környezetét, épületeit és gyakorlatilag mindent, ami a játéktérrel kapcsolatos. A videóban Dave Georgeson igazgató beszél nem kevés vehemenciával a Landmarkról. Emellett természetesen bepillanthatunk magába a programba is. Érdemes megtekinteni:

The Division

Fél perc hosszú sincs a Tom Clancy nevével fémjelzett The Division legújabb teasere, viszont a kedvcsinálás célja, és ennek pont megfelel. A főszerepet a játék alatt futó Snowdrop Engine kapja.
A PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készülő The Divisiont két fronton is teaselik: a játék ott lesz a vasárnap esti VGX-en, és mutatnak belőle valamit hétfőn is. Ez utóbbi egészen biztosan egy engine showcase lesz, ezt harangozza be az alábbi teaser is.

Időközben meg is érkezett a VGX-es videó. A Ubisoft “igazi next-gen játékként” hirdeti a The Divisiont, és nem oktalanul: a VGX-en bemutatott videó az alatta futó Snowdrop Engine képességeit ecseteli, és el kell ismerni, hogy a látvány pazar. A kiadó egyébként holnapra is ígért valami látnivalót, elképzelhető, hogy az alábbi videó bővített változatát kapjuk meg (mindenkinek ajánlott a videó megnézése, egész egyszerűen brutális):

Neverwinter

Cryptic Studios ingyenesen játszható MMORPG-je megkapta második ingyenes kiegészítőjét. A Neverwinter ezúttal a Shadowmantle névre hallgató csomaggal gazdagodott, amely egy új kasztot, új területet és új fejlődési útvonalakat hozott a játékba. A sokak által régóta várt Hunter Ranger kaszt az íjász archetípust hozza be a kínálatba (ám használhatjuk őt közelharcosként is), míg kalandjaink ezúttal a Dread Ring kampány irányában folytatódnak. Minden a játékban szereplő kaszt kapott egy-egy új Paragon utat is, amellyel egyedi képességekre tehetnek szert. Amennyiben belevetnétek magatokat a kalandokba, erre találjátok a hivatalos oldalt.

Alább egy angol nyelvű, francia feliratos bemutató videót láthattok:

 

Leave a reply