Hirek 12.12 + TESO megjelenési dátum !!!

2013-12-11 EgyébRiftTESO  7 comments

Sziasztok!

Rift

Csütörtökön érkezik a hatos hotfix, melyben az alábbi érdekességek történnek:

  • Planebreaker Bastion: Aftermath Chronicle. A Planebreaker Bastion raid lvl60-as utóéletét bemutató, kétszemélyes krónika, új lootokkal
  • Fae Yule: téli fesztivál, amelynek részleteit még nem tudom, de az biztos, hogy minden expert dungeon, sliver és raid bossnak lesz esélye újfajta jutalmakat dobni
  • Új PvP mód: Ranked 5v5 Warfront. 60. szintű karakterek számára elérhető PvP versengés. A résztvevők belépés után Rank 90-re lesznek emelve és Myrmidon gearbe öltöztetve. (Például ilyenbe : Mymidon’s Habergeon). Előre összeállt csapatokkal lehet jelentkezni, a pontozás a megölt ellenfelek számtól függ. Az a csapat győz, amelyik először éri el a 25 killt.
  • szintén ez a hotfix teszi lehetővé az előző cikkben említett festék előnézetet. Ott még azt mondták, hogy csak a storeban felsorolt festékeknél lehet megnézni, hogyan néz ki vele a ruhánk, de ezt kiegészítették az inventoryban lévő, illetve az általunk ismert festék receptek előnézeti lehetőségével.
  • festhetővé tették az alacsony szintű köpenyeket, illetve ezeket is lebonthatják már az Outfitterek
  • az Expert Golem Foundryban a Manslaughter nevű boss droplistája kiegészült a Mechanized Temporal Vault-al (ez az az időzáras ládika, amit a Mech Weeken lehetett szerezni)
  • Az Elm, Karthite és Frazzleweed craft alapanyagok gyakoriságát növelték Dendrome, Ashora és Steppes of Infinity lvl60-as területeken
  • bugjavitások

Teljes patch notes ide kattintva.

Neverwinter

A Shadowmantle című modulhoz kapcsolódóan megjelent egy videó, amely a Hunter Ranger kaszt skilljeit mutatja be. Meglehetősen látványos alkotás (még kattintani is lehet a skillekre :) ):


Blade and Soul

Nem követtem a játékot, mert nekem az ilyen stílusú cuccok nem igazán jönnek be, de ezt a fan made videót érdemes legalább egyszer megtekinteni :)

TESO

Egy új trailer társaságában jelentette be a Bethesda és a ZeniMax Online Studios a The Elder Scrolls Online megjelenési dátumát. A PC-sek játszhatnak először, a konzolosoknak két hónapot várniuk kell.

A Bethesda bejelentése szerint a The Elder Scrolls Online 2014. április 4-én rajtol PC-n és Mac-en, a PS4-es és az Xbox One-os változat pedig júniusban kerül boltokba. A kiadó-fejlesztőcég ezt egy új trailer mellett tudatta a nagyközönséggel, amely láthatóan az MMO óriási PvP-csatáira fókuszál (és most már nagyon szépek a kritizált mozgásanimációk):

Jöjjön már az open beta !!!!

Megjelent egy teaser kép a játék facebook oldalán, amelyből kiderül néhány dolog a további tervekről:

Hamarosan érkezik:
új PVP trailer,
új PVP témájú heti fejlesztői kérdés,
új “Hogyan készült” rovat a PVP-vel kapcsolatban,
új koncepciós rajz,
és új Kérdezz-felelek
(közte a TES közösségek és fansiteok kérdéseivel is)

2013. december 06. péntek, 22:21 | Írta: PiszkosFred

Vannak azok a villáminterjúk, amikor ül az interjúalany a székben (mert muszáj neki), vele szemben az újságírónak pedig van 5 perce, amely idő alatt lehet maximum öt kérdése (lehet több is, de csak ötöt tehet fel), amelyek csak az adott filmhez kapcsolódhatnak és amelyekre – jobb esetben – kap öt választ. Majd feláll és annyi. Mire észbe kap, hogy valamit elfelejtett, már másik egy kérdező ül a székben, a biztonsági szolgálat pedig mosolyogva jelzi, hogy erre tessék Uram, eszébe se jusson, hogy visszafordul, mert a kijárat biz’ a másik irányban van…

Nagyjából ilyesmi volt a helyzet, amikor csak öt – aránylag rövid – kérdést lehetett feltenni a The Elder Scrolls Online fejlesztőinek, írásban, és csak és kizárólag a hétközi karakterfejlesztési videóval kapcsolatban. Se többet, se kevesebbet. Lássuk az öt kérdést és a rá kapott válaszokat:

Update: 
Az első kérdésre adott választ picit pontosítottuk, mert félreérthető volt a megfogalmazás.

Kérdés: Lesz e lehetőség arra, hogy az eleve elérhetetlen, másik fajhoz és osztályhoz tartozó skilleken kívül minden más skillt megtanuljuk? Kapunk ugyebár skill pontot minden szintlépésnél, három Skyshard begyűjtése után, PVP-ben az Alliance Rangok megszerzése/elérése után, nem beszélve a speciális küldetések skill pont jutalmairól, stb. Tudunk e szerezni annyit ezek által, hogy az elég legyen minden elérhető képességre?

Válasz: Nehéz a kérdés, főleg egy olyan állandóan változó játék esetében, mint a The Elder Scrolls Online. Jelen állás szerint a premierkor nem lesz rá lehetőség, hogy egyszerre egy időben minden skillt “kimaxoljon” a játékos. A későbbiekben folyamatosan érkeznek majd a frissítések, velük új skillek, újonnan elérhető skill pontok, de valószínűleg akkor sem lesz elérhető annyi skill pont egyszerre, hogy egy karakterrel minden skill „unlockolva” és ugyanakkor maximálva legyen.

Röviden, elérni elérhetsz/megtanulhatsz bármit, nem lesz korlátozás (leszámítva a faji és osztály skilleket), és lesz annyi elérhető pont is. De megtanulni és maxolni az összeset egyszerre egy időben egy karakterrel – na erre nem lesz elég pont. Mert amíg az aktív [active] skillek használat során fejlődnek, addig a passzív skillek csak akkor fejleszthetők, ha szabad skill pontokat rakunk rá.

 

Kérdés: Mitől, milyen követelményektől függ egy fegyver használata?  A fegyverek skill fáiról megtanult képességektől vagy a karakter szintjétől? Esetleg mástól?

Válasz: Minden fegyver használata a karakter szintjétől függ. Ha megvan a fegyverhez szükséges karakter szint, akkor használhatod, ha nincs, akkor tedd el, és majd használod később. Sőt, bízunk benne, hogy ha találsz egy új és érdekes fegyvert, akkor azt is el fogod tenni, hogy később ki tudd próbálni, még akkor is, ha esetleg sosem használtál olyan típust korábban. Ki tudja, hátha beválik.

 

Kérdés: Lesz lehetőség annyi pontot pakolni a Magickára vagy a Staminára, hogy megállás nélkül tudjak harcolni? (varázslat Magickába, a fegyveres támadás Staminába kerül) Vagy, ha minden pontot a Health-ra rakom, akkor lehetek halhatatlan?

 

Válasz: Nos, ha nagy mennyiségben növeled valamelyik fő attribútumot, akkor mindenképpen szerzel némi előnyt azon a területen. Ha az életerődet növeled mindig, akkor kétségtelen, hogy több, vagy esetleg nagyobb sebzést fogsz kibírni, mint mások. Vagy, ha magickára és Staminára pakolsz csak pontokat, akkor több varázslatot vagy támadást tudsz majd kezdeményezni, mint más játékos.

De azt tartsd észben, hogy az attribútum pontjaid nem növelik az életerő/magicka/stamina regeneráció gyorsaságát, csak azok maximális mennyiségét. Így, ha elfogynak, akkor ott fogsz állni kimerülve, és az nem sok jót jelent.

 

Kérdés: Mit javasoltok, egy csapatjátékos, egy partyban játszani szerető játékos mire fókuszáljon? Egy adott szerepkörhöz kapcsolódó attribútumot növeljen, vagy ossza el egyenlően az összes között?

Válasz: Ez csak rajtad múlik, csináld úgy, ahogy neked jól esik. Azt azonban tartsd észben, hogy csapatban játszva akár gyógyítóként is lehet szükség arra, hogy sebezd az ellenfeleidet, illetve a legjobb harcosnál is elképzelhető, hogy háttérbe kell vonulnia, hogy életben tartsa a társait szorult helyzetükben. Ilyen esetekben jól tud jönni, ha van staminád pár erősebb sebzéshez, illetve ha van egy restoration staff a hátizsákban.

 

Kérdés: A passzív hatások is fejlődnek majd? Lehet őket is morpholni, mint az aktív skilleket?

Válasz: Igen. Miután elérhető válik egy passzív képesség az adott skill fán, akkor egy skill ponttal azt megtanulhatod. Onnantól kezdve, ahogy fejlődsz, további pontokat tudsz majd az adott passzív képességre pakolni, fejlesztve/erősítve azt. Ezek az erősítések nem feltétlen csak annyit jelentenek majd, hogy az adott hatás számszerű értékét növelik. Vagyis, nem csak XY 10%-ból lesz XY 15%, hanem elképzelhető, hogy az egész passzív képesség kap egy új hatást, egy új tulajdonságot.

 

Leave a reply