Hírek 01.13.

2014-01-13 Everquest NextRiftTESO  100 comments

Sziasztok!

Rift

Korábban már írtam, de mivel most aktuális igazán, újra leírom, hogy vége ugyan a Fae Yule eventnek, de a hópihék és egyéb nyalánkságok egészen január 15-ig beválthatók a Rift Store-ban.

Ha valakit érdekel a housing, akkor ajánlom figyelmébe az alábbi 17 perces videót, melyben egy csokorba gyűjtötték az összes szerverről a legtöbb szavazatot kapott dimension-okat. Ötlet merítésnek sem utolsó a filmecske :)

A január 10-i live stream alkalmával újabb részletek derültek ki a 2.6-os update tartalmáról. Korábban már írtam az érkező új szakmáról, a Dreamweaving-ről, lássuk milyen egyéb újdonságokat tudtunk meg pénteken:

moar on 2.6 header

  • megismerhetjük Crucia további történetét. Ez egy négy részből álló küldetés sorozat lesz, melyben a levegő síkja játszik főszerepet és 30 új story küldetést tartalmaz majd.
  • kettő új zone event kerül a játékba, melyek összefüggésben lesznek a Crucia történettel. Az egyik víz, a másik pedig tűz témájú lesz.
  • egy teljesen új játékelem is bekerül, mégpedig a vérdíj rendszer. Ez lehetővé teszi a játékosoknak, hogy meghatározott ellenfeleket levadásszanak, majd Tempest Bayben felvegyék méltó jutalmukat. Egy sor új acsi is kapcsolódni fog ehhez az új rendszerhez.
  • Faratha (dimension tervező fejlesztő) szeretne olyan új elemeket adni a guild dimensionokhoz, mint például a crafting állomások, mailbox, stb.
  • új macro ikonokat is kapunk, melyek raid iconokon alapulnak (bármit is értsenek ez alatt, gondolom aki járatos a raidekben, annak többet mond).
  • kapunk kettő új raid riftet és egy új strongholdot amely tartalmazni fog egy 5 fős boss fightot 3 különböző variációban lvl30-on, 50-en és 60-on.
  • lesz valami sejtelmes új dolog is, amelyet Simon csak Bindings of Bloodnak (vérkötődés vagy mi a fittyfene) nevezett.
beeeeees

Simon megosztott néhány részletet az unstable artifactokról. Korábban már volt szó ezekről, 1200 új artifact érkezik, melyek 150 szettet alkotnak és csak meghatározott world eventeket követően lehet őket megtalálni, egészen pontosan 30 percen keresztül. Néhány további érdekesség:

  • megerősitett tény, hogy ezen artifact szettek egyik jutalmaként lehet szerezni planar mókus mountot.
  • epic minőségű artifactok lesznek ezek.
  • lesz néhány random jutalom is, amelyeket kétféleképpen lehet felhasználni. Ha akarjuk, elhelyezhetjük őket a dimensionkban is, de akár felhasználhatók lesznek vicces játékokként is, mint például méheket idézhetünk egy karakter feje köré (lásd fenti kép). Ezek a tárgyakat akárhányszor felhasználhatjuk majd, nem fogynak el.
  • a fent említett tárgyakat megvásárolhatjuk a store-ból is altoknak vagy akár barátainknak, de csak abban az esetben, ha mi már összegyűjtöttük a szettet.
  • a méhek mellett idézhetünk majd pillangókat, szitakötőket és pókokat is.
  • további artifact jutalomként kaphatunk szórakoztató animációkat, például egy denevéreket idéző harangot, vagy villámló tornyot. Mindezeken túl lesz még  dimensionban elhelyezhető disco gömb, amely lézersugarat lövell magából és még vezérlőpanellel is rendelkezni fog. Ez utóbbi is látható a mellékelt képeken.
  • a fenti furaságokon kívül lesz még békacsapatot idéző, illetve egy saját magunkat békává változtató tárgy is. Ezek egyidőben is használhatók és akár harcolhatunk/úszhatunk is békaformában (kivéve instákban és warfronton)
  • Hab a tortán, hogy ha összegyűjtjük az összes planar mókus mountot, akkor kapunk egy tárgyat, amellyel egy egész csapat mókus petet idézhetünk magunk köré.
disco ball

 Everquest Next: Landmark

A Landmarkkal jó előre saját épületeket és tereptárgyakat készíthetünk, amiket aztán ingame, vagy valódi pénzért eladhatunk más játékosoknak. Ha azok némi módosítás után szintén továbbadják a portékát, akkor mi is részesülünk a bevételből. Ki van ez találva.

Az ígéretek szerint az EverQuest Next Landmark alfaverzióját január végén tölthetjük le, így nem kell megvárni a végleges MMO megjelenését, hamarosan hozzákezdhetünk a saját kacsalábon forgó palotánk megépítéséhez.

A szerkesztőfelület gyorsan és egyszerűen használható – nézzünk is bele:

 

 

TESO

2014. január 09. csütörtök, 11:21 | Írta: PiszkosFred

Most, hogy véget ért az ünnepi szezonra jellemző punnyadás, a bejgliből már csak morzsák maradtak és a skoomával megbolondított töltött-káposzta csak egy távoli emlék, kezd újra beindulni az élet a The Elder Scrolls szériával kapcsolatban. Az ünnepek alatt történteket foglalnánk most gyorsan össze, egy rövid cikk erejéig azok számára, akik nem követik a nagyvilág TES híreit.

 

Már csak 90 nap volt a megjelenésig amikor új ESO fejlesztői kérdés érkezett: ha egy napra Daedra Hercegek lehetnénk, hatalmas erővel morális kötöttségek nélkül, akkor mit tennénk?

 

Nem sokkal később megjelent egy érdekes cikk a Forbes magazinban, amelynek a lényege az, hogy az ESO lesz a legnagyobb bukás 2014-ben, mert 15 dollárt már nem menő fizetni játékért havonta, mert az SWTOR-nak sem sikerült legyőznie a WoW-t, mert senki sem akar TES-t multiban játszani (ez a legnagyobb vicc), illetve, mert a szerkesztő benézett pár fórumra, ahol a béta közelébe se kerülő, játékkal sosem játszó játékosok picsogtak. Ennyi elég, hogy leírja az egészet, nincs itt semmi látnivaló, kérem oszoljanak!

Na, az előző cikkre ugrott a közösség, és az egyik kedvenc oldalunk, az ESO OTR szerkesztője válaszolt neki, melynek a lényege az, hogy 1), előbb illene játszani a játékkal, legalább a sajtóeseményeken, mert fogalmatlanul nem sok értelme van bármiről is nyilatkozni. 2), a havidíjas rendszerrel a többségnek semmi baja, sőt, tudja mindenki, hogy a havonta érkező DLC méretű tartalmi frissítéseket nem lehet f2p rendszerrel finanszírozni. 3), Morrowind óta próbálja a közösség megoldani, hogy legyen valami multiplayer lehetőség a TES játékokban, de nem sikerült megoldani eddig egyetlen rész motorjával sem (ami nem csoda, nem erre készültek), csak részsikerek vannak. 4), Trollokra alapozva írni egy cikket nem jelent jót, az álmoskönyvek szerint sem. És még lehetne sorolni a Forbes cikk állításainak cáfolatait.

Külön érdekes – és ezzel a téma végére is értünk -, hogy pár nap múlva megjelent egy lista a hivatalos oldalon, hogy melyik magazin és portál várja epekedve már a játékot, köztük a Forbes is. Na ezt fejtse meg valaki!

Megjelent egy fejlesztői videó a Skywind projekttel kapcsolatban (Morrowind átültetve a Skyrim motorjára). Kötelező megnézni, mert úgy fantasztikus, ahogy van. Iszonyat nagy fába vágták a fejlesztők a fejszéjüket, de ha sikerül megvalósítani az elképzeléseket, akkor azt hiszem olyan élményben lesz részünk – újra -, amelyre már nagyon régen várunk.

Paul Sage nyilatkozott az OXM magazinnak, leírva és némileg ismételve a korábban már elhangzott dolgokat a Császári rang megszerzésével kapcsolatban. Rövid összefoglaló ebben a posztban olvasható.

És végül, de nem utoljára, újabb ESO meghívók mentek ki. A hírek – és tapasztalatok – szerint ezúttal már németek és franciák, sőt, magyarok is kaptak meghívókat, vagyis érdemes továbbra is figyelni a postafiókokat, mert egyre nagyobb az esély, hogy bejuthatunk a The Elder Scrolls Online bétára.

100 comments to Hírek 01.13.

Leave a reply