Guild Wars 2 – Ready Up összefoglaló

2014-01-18 Guild Wars2  52 comments

Sziasztok!

Tegnap lezajlott a livestream, és eljött, aminek jönnie kellett. Egyelőre még elég nagy a bizonytalanság a DPS gear-rel kapcsolatban, de azt már most lehet tudni, hogy ha egy picit komolyabban beleássa magát valaki a témába, akkor észreveheti, hogy azért eléggé meg lesz vágva a sebzés. Nézzük meg a legfontosabb dolgokat!

Critical Damage

- Új stat: Ferocity (valószínűleg hasonlóan fog működni, mint a Precision). Az összes Crit Damage trait és felszerelés Ferocity-sé konvertálódik. Új formulával fogja számolni a Crit Damage-et, a formula egy kicsit csökkentve lesz a Precision-nel összehasonlítva. Lehetséges, hogy több stat bónusz fogunk tudni kinyerni az ékszerekből, így érdemes lesz azokra koncentrálni.
- 10%-os Critical Damage nerf.
- A Critical Damage erősebben fog leskálázódni (vagyis alacsony területen még kevesebb lesz a dps).
- A Ferocity másodlagos stat lesz (Berserker gear: 90 Power, 60 Precision, 60 Ferocity).
- Critical Damage PvP-ben nem változik, a fejlesztők szerint úgy jó, ahogy van.
- A jövőben lehet majd olyan gear, amin a Ferocity fő stat lesz
- A Berserker továbbra is a legmagasabb dps-t garantáló gear lesz, Ascended esetében is.
- A Support build-eket egy vonalba akarják hozni a DPS build-ekkel (vagyis nem abban látják a support-ot, hogy minél hamarabb meg kell ölni az ellenséget)

Sigil változások

- Kétkezes fegyverek két sigil-t fogadnak majd!
- Eltűnik a megosztott Sigil Cooldown, minden Sigil-nek saját CD-je lesz. Azonos Sigil-ek viszont nem fognak működni (például 2 Battle).
- A Stack-elhető Sigil-ek nem fognak egyszerre működni (például Bloodlust és mondjuk Life nem fog egyszerre növekedni ölés esetén).
- A Swap-elhető Sigil-ek viszont igen, hogyha nem egyformák.
- Néhány proccolható Sigil On Hit-esre változik, még nem tudni, mely Sigil-eket érinti ez.
- On Crit Sigil-ek 100%-os eséllyel aktiválódnak Critical esetén.

Rúna változások

- Szinte minden egyes rúna szett változni fog! Ha spekulálni akarsz a TP-n az árakkal, vegyél mindegyikből egy szettet!
- Sok rúna 6.-ik bónusza bugos, javítva lesznek!
- Sok erősebb bónuszt átmozgattak a magasabb sorszámú rúnahelyekre, ezzel akarják elérni, hogy ne legyen túl sok cross rúnázás! (Több erősebb bónusz átkerül a 4-5-6.-ik helyre egy szettnél)

Új PvP stat kombók

- PvE-ben most sokkal több stat összeállítás van, mint PvP-ben, nem fog mind bekerülni PvP-be, amelyiket túl erősnek találják, nem teszik be. A fórumon várják az észrevételeket azzal kapcsolatban, hogy mi kerüljön be!
- PvP build diverzitás növekedését próbálják elérni.
- Az új rúnák és sigil-ek is bekerülhetnek!
- Lehet, hogy skill pontokkal kell majd aktiválni az új stat kombókat. Az is esélyes, hogy ez majd csak a későbbi Feature Patch-ben érkezik!

Balance előzetes

Elementalist
- Armor Of Earth: A Cooldown 90 másodpercről 75-re csökken!
- Sigil Of Restoration többé nem lesz megosztva PvE/PvP között.
- Water Trident: 3 másodperces Regeneration-t ad a szövetségeseknek, illetve condit szed le róluk trait-eléssel együtt!
- Burning Speed: Evade-et kapsz a használat alatt!
- Frozen Burst: Blast Finisher-ré változik!

Engineer
- Sok Engi skill túlságosan erős.
- Net Turret: Az Immobilize condi időtartam 1 másodpercre csökken.
- Poison Grenade: Mivel a sok Poison Field többször rak fel külön-külön nagy időtartamú mérget, ezért lecsökkentik a condi időtartamát 3 másodpercre.
- Box Of Nails/Piranhas: a cast time 1 másodpercről 0.75 másodpercre csökken!
- A.E.D. : 1 másodpercről 0.75 másodpercre csökken a cast time.

Guardian:
- Litany Of Wrath: cast time=1 sec-ről 0.75-re csökken!
- Vigorous Precision: A Vigor Crit esetén nagyobb cooldown-t kap, 5 sec-ről 10-re növekszik!
- Healing Breeze: A skill elején a Guardian az összes heal 50%-át megkapja, majd további 10%-ot minden másodpercben 5 sec-en keresztül. A társakat is gyógyítja majd tölcsér alakban! Jobban fog skálázódni a Healing Power-rel (akár 4500 hp-t is visszatölt a csapattársakon).

Mesmer
- Critical Infusion: Vigor On Crit CD-je itt is 10 másodpercre növekszik!
- Deceptive Evasion: Csak akkor fogsz klónt rakni dodge-oláskor, ha háromnál kevesebb klónod él.

Necromancer
- Putrid Explosion: Az Unblockable tulajdonságát elveszíti.
- Training Of The Master: a sebzésbónusz 30%-ról 25%-ra csökken!
- Dhuumfire: azért változik, hogy Te magad szabályozhasd a Burning-et az ellenfélen. A Life Blast fogja felpakolni 3 másodperces időtartamra, 10 sec-es CD-je lesz.
- Vampiric Master: a hatóerejét lecsökkentik (gyengébb lesz a siphon).

Ranger
- Spirit Of Nature: egy bug miatt többet heal-el, mint ami a tooltip-ben van. Javítani fogják, 320 hp-t fog gyógyítani másodpercenként!
- A csapdák Combo Field-et kapnak.
- Empathic Bond: akkor is leszedi a condikat a Ranger-ről, ha a pet halott – ez egy bug, javítani fogják!
- Több fantasztikus dolgot terveznek a Ranger-rel kapcsolatban, ám ezekről még nem beszélhetnek!
- Main Hand kard esetében a dodge nem működik az auto attack-nál. Javítani fogják!

Thief
- Choking Gas: túl erős Poison spam, le fog csökkenni a Poison időtartama 5 sec-ről 3-ra!
- Pistol Whip: A Stun és a Slash initiative ára meg lesz osztva.

Warrior
- Healing Signet: A passzív heal túl erős, 8%-os nerfet kap az eddigi tervek szerint. A szám még változhat!
- Pin Down: A skill animációt fog kapni, így könnyebb lesz kidodge-olni, ugyanis látni lehet majd, mikor használja a Warrior!

52 comments to Guild Wars 2 – Ready Up összefoglaló

Leave a reply