Rift 2.6 Hotfix #14 és World of Darkness vég

2014-04-16 EgyébRift  7 comments

Sziasztok!

Rift

A héten érkezű 2.6 Hotfix #14 rendkívül jelentős változásokat hoz a játékban, bár igazából ezek nem érintik túlságosan a klánt: Az alábbiakban összefoglalót olvashattok a patchről:

  • Megérkeztek a  Bindings of Blood névre hallgató Tier 3-as Raidek – első körben Greenscalet és Akyliost lehet földbe döngölni. A raidekhez 20 ember és 600 Hit szükséges (ne aggódjatok, holnapra még nem írom ki a plannerbe :)  )
  • A régi, Strom Legion előtti (azaz max. lvl50-es) dungeonök és raidek fizetőeszközei kikerültek a játékból, többé nem szerezhetőek. Az inventoryban lévő készleteket a jövőben automatikusan eltávolítják. A változás az alábbi tokeneket érinti: Plaque of Achievement, Mark of Ascension, Greater Mark of Ascension, Infernal Mark of Ascension. Az ezekből váltható tárgyakat is eltávolítják a storeból.
  • Csökkentik a magasabb szintű felszerelésekből adódó erősséget mentoráláskor (ez a jövő heti raidünknél elvileg érezteti majd hatását)
  • Új lockbox, a Depleted Supply Crate vásárolható a Storeban. Ez a PvP centrikus cuccokat tartalmazó ládika Creditből és Warlord’s Markból váltható.
  • Daglar az f2p megjelenésekor kijelentette, hogy a storeban sohasem lesz vásárolható a legerősebb felszerelés. Mivel a Tier 3 raidekkel megjelentek a hozzájuk tartozó T3-as gearek, már az első naptól vásárolhatóvá tették a T2-es armorokat és fegyvereket. Ezek rendkívül magas. Csomagban vásárolhatók, nincs felszerelés válogatás, egy csomag ára 50-60 k credit körül mozog (75-90k magyar forintnak megfelelő összeg), szóval túl sokan nem fogják kapkodni őket.
  • A fenti változással összhangban viszont csökkentek a T1-es raid cuccok Credit árai.
  • A Token Tablet és előfizetői bónuszok  mostantól hatással lesznek a Frozen Eclipse Stone-ra is (raidből szerezhető fizetőeszköz).
  • Néhány T1-es raid gyűrű upgrade útvonalakat kapott, mellyel T2-es erősségűvé fejleszthetők. A fejlesztéshez Empyreal Slayer’s Mark szükséges.
  • Rogue Soul változás – A Bard és a  Ranger sebzés buffot kapott.
  • Az előző cikkben említett Unstable Artifact tolvajok  ettől a patchtől jelennek meg az Unstable Zone Eventek lezárása után.

Ha már megemlítettem a riftes plannert, megkérnék mindenkit (aki még nem tette), hogy regisztrálja karaktereit az alábbi linken: sirplanner.hol.es . A jövőben a megrendezendő eseményeket itt írjuk ki.

A patchban szereplő Ranger és Bard változások skillekre lebontva:

1. Bard: 

* Cadence: 10% sebzés növelés
* Verse of Agony, Cadenza és Riff: 20% sebzés növelés
* Power Chord: 40% sebzés növelés.
* Coda of Wrath és Coda of Fury: 50% sebzés növelés
* Virtuoso: 2 perc cooldownt kapott a skill.
* Virtuoso: Megszüntették a kismértékű halasztást a skill elsütése és a hatása közt, amelyet a Rogue kasztnál jellemző Combo Point elköltés okozott.

Ezek a változások azért történtek, hogy a Bardot újra partiba hozzák a hamarosan megjelenő Cleric Oracle soullal.

2. Ranger
* Twin Shot: Megszüntettek egy hibát, amely a skill hibás működését okozta akkor ha több ranger sütötte el egyszerre
* Twin Shot: 26% sebzés növelés
* Ace Shot: 15% sebzés növelés

Eredeti angol patch notes.

World of Darkness

A CCP bejelentette, hogy leállította a World of Darkness MMORPG fejlesztését. Ha úgy vesszük, benne volt a levegőben a dolog, elvégre a játék nagyon régóta készült, és nem is nagyon mutogatták.

Ajáték törlése miatt a CCP atlantai stúdiójától elküldenek 56 embert, a többieknek pedig az EVE-univerzum játékaival kell foglalkozniuk: az EVE Online és a Dust 514 babusgatása mellett ugye készül a VR-szemüvegekre szabott EVE Valkyrie is.

“A World of Darkness MMO végét jelentő döntés az egyik legkeményebb volt, amit valaha meg kellett hoznom” – sajnálkozott a cég vezérigazgatója, Hilmar Veigar Petursson. “Mindig is imádtam és értékeltem azt az ötletet, hogy egy sandbox élményt építsünk fel ebben az univerzumban, és évekig figyeltem, ahogy a csapat szenvedélyesen küzdött azért, hogy mindez megvalósulhasson. [...] De el kell ismernem, sajnos beletört a dologba a bicskánk.”

A World of Darkness tényleg régóta készül, először 2006-ban beszéltek róla a fejlesztők, ténylegesen pedig 2009-ben kezdték el hegeszteni. Tavaly decemberben már volt egy leépítés az atlantai CCP-nél, de akkor még bizakodóak voltak a srácok.

Leave a reply