Heti Rift saláta és Star Citizen infó

2014-06-25 EgyébRift  37 comments

Rift

Update:

Kattints a képre a teljes mérethez!

Nigthmare Tide Kiegészítő bejelentve.

  • szinthatár 65
  • víz síkja
  • Nightmare Riftek
  • új tárgy slot
  • Minionok
  • nem lesz gear reset
  • új raidek, dungeonök
  • új craftolható tárgyak

Részletek holnap

Hotfix 11

Csütörtökön érkezik a 11-es hotfix. A patch most nem túl terjedelmes, de egy érdekes dolog azért most is akad. Összefoglalás:

  • Az összes régi tokent átváltják Platinára! – minden olyan tokent, amelyeket a régi, lvl50-es expertekből és raidekből lehetett szerezni 1000:1 arányban átváltják Platinára és ezzel végérvényesen kivonják a játékból. A művelet az aalábbi tokeneket érinti: Marks of Ascension, Greater Marks of Ascensions, Infernal Marks of Ascensions, Plaques of Achievement). Az arány azt jelenti, hogy minden 1000 darab markért 1 platinát kapunk. Nem olyan túl sok, de így legalább hasznosulnak ezek a markok is valamire.
  • Mostantól nem lehet Conquestbe lépni Dimensionból.
  • A Transcendent minőségű (Piros) felszerelési tárgyak mostantól törhetők lesznek a runebraking képességgel. Ez elsősorban a T3-as trinketeket érintő változás.
  • Bindings of Blood: Laethys változások/javítások/nerfek. (T3 raid)

A teljes patch notes ide kattintva érhető el.

EU szerver összevonás

A fenti cím alatt két dolgot kell érteni. Egyrészt az USA szerverekhez hasonlóan egy clusterbe vonják az összes EU szervert. Volt már egy kísérlet erre télen, de az arról maradt emlékezetes, hogy játszhatatlanul laggolni kezdett a játék. Akkor gyorsan újra szétválasztották a clustereket. A fejlesztők állítása szerint most már jobban kezelik a megnövekedett adatforgalmat. Ha mindez igaznak bizonyul, akkor mi annyit fogunk észrevenni ebből, hogy több EU-s szerverre is átruccanhatunk eventezni.

A téli cluster összevonás egyben szerver összevonást is jelentett, ekkor szűnt meg a BLightweald shard is és így kerültünk a Gelidrára. Szerver összevonás most is lesz, bár ezúttal minket nem érint az ügy. Az alábbi szerverek olvadnak össze:

  • Brutmutter beolvad a  Brutwachtba, így ezentúl a Brutwacht lesz a német PvE Shard.
  • Phynnious beolvad a Bloodironba, amely azt jelenti, hogy a Bloodiron lesz a nemzetközi PvP shard

World First Laethys

Szinte pontosan 40 nap kellett ahhoz, hogy Live szerveren sikerüljön kifektetni Laehyst, az utolsó előttiként megjelent T3-as raid bosst. Május 14-e óta ütik, vágják, csépelik a top guildek a sárkányt, világelsőként pedig az amerikai Vendetta guildnek sikerült legyőznie június 23-án. Szintén nagy gratula illeti a második helyezett Trinityt is. Az utolsó, egyben legnehezebb boss, Maelforge továbbra is ellenáll, egyelőre nem sikerült legyőzni senkinek.

A Vendetta a gyilokról szóló videót is közzétette, amely warrior tank (105k hp) szemszögből mutatja be a harcot (nem is olyan nehéz :P ):

 

Star Citizen

A Kickstarteren csak fél milliót kértek a fejlesztők, de már ott is bő 2 milliónál állt meg a mutató. Azóta ezt az összeget is megsokszorozták a rajongók.

Talán elmondható, hogy a Star Citizen minden idők legnagyobb sikerét éri el, legalábbis a közösségi finanszírozás terén. A játékot a Wing Commander atyja, Chris Roberts készíti csapatával, aki még 2012 őszén indították el a Kickstarter kampányt 500 000 dolláros céllal. Akkor a gyűjtés 2,1 milliónál állt meg, de a készítők a játék hivatalos oldalán mind a mai napig várják az új “csillagpolgárokat”. A gyűjtés mára átlépte a 47 milliós határt, amelyért már számtalan újabb és újabb ígéretet kell valóra váltania a fejlesztőknek. Kérdés, hogy ez mennyire lehet jó hatással a kétségkívül ambiciózus projektre. Az odáig ugyanis rendben van, hogy a pénz gyűlik, csakhogy minden egyes millióért tovább plusz tartalmat ígérnek a készítők, amely ha másba nem is, de plusz fejlesztési időbe mindenképpen kerül. Így leegyszerűsíthetjük a kérdést: minél nagyobb az összegyűlt összeg, annál később készülhet el a játék. A legújabb ilyen ígéret az űrhajók finomhangolását érinti, ugyanis így elkészülhet az Engine Tuning Kit, amellyel a játékosok kedvükre állítgathatják majd űrhajójuk teljesítményét.
Hogy a fejlesztők ne csak folyton ígérgessenek, e hónapban újabb fontos mérföldkőhöz érkeztek: a korábbi hangár modul mellé megérkezett az Arena Commander modul is (természetesen csak a támogatók számára), amely némi betekintést enged az űrhajók irányításába és a harcokba. Ez pedig a játék egyik alappillére, amelynek kifogástalan működése elengedhetetlen a sikerhez. A modul egyébként a végleges játékban is megtalálható lesz egyfajta tesztpályaként, ahol különféle oktatóküldetéseket lehet majd teljesíteni. Egyes hírek szerint a stúdióban már a többjátékos módját tesztelik.
A Star Citizen tehát folyamatosan bővül és gyarapodik, de ennek köszönhetően továbbra sem rendelkezik premierdátummal. Az viszont biztos, hogy 2015 előtt nem készül el. ■

Forrás: Playdome.hu

Egy kellemes trailer:

37 comments to Heti Rift saláta és Star Citizen infó

Leave a reply