Glyph Launcher és kismillió Nightmare Tide infó

2014-06-29 Rift  28 comments

Sziasztok!

Glyph launcher

A jövő hét megint lényeges változást hoz a játék felhasználóinak életébe. A Trion életbe lépteti a néhány hónappal ezelőtt már bejelentett Glyph nevű launcherét. Július másodika után belépve a launcherbe, az automatikusan frissíti magát az új verzióra. A Glyph főleg azoknak a felhasználóknak jelent előnyöket, akik a Trion több játékával is játszanak, mivel ezután egy helyről indítható az összes játék (Rift, Defiance, Trove, ArcheAge) Némi bonyodalmat fog majd szülni az, hogy az új indítófelület nem ismeri fel automatikusan a telepített játékot. Első indításkor azzal nyit, hogy töltsük le a játékot. Megnyugtatok mindenkit, ezt nem feltétlenül szükséges megtenni, elég csak megmutatni a Glyphnek a játék mappáját, az alábbiak szerint:

Amikor a launcher felajánlja a letöltést, ne fogadjuk azt el. Helyette a képen látható módon állítsuk be a játékot tartalmazó mappát:

Glyph Settings Tutorial

  1. Kattintsunk az ablak tetején elhelyezkedő Settings gombra.
  2. Válasszuk ki a játékot, majd itt a Live verziót. (teszt szerverrel rendelkezők a PTS verziót is ugyanígy adhatják meg.)
  3. Kattintsunk a Browse-ra, majd keressük ki azt a mappát, ahova a játékot telepítettük.
  4. OK.

Ezután a bal oldali oszlopban válasszuk ki a játékot, majd katt az Install feliratra. Az alábbi ablak jelenik meg (csak PTS-es kép volt, de a Live verzió is ugyanez):

Glyph INSTALL

Ellenőrizzük, hogy helyes-e az elérési út, majd kattintsunk az OK-ra. A launcher nem telepíti a játékot, hanem egyszerűen elindítja azt. Ezt a folyamatot csak egyszer kell végigcsinálni, a következő indításkor az Install helyén már a Play felirat lesz egészen addig, amíg frissítés nem érkezik a játékhoz.

Nightmare Tide

Özönlenek az információk a kiegészítővel kapcsolatban, az elkövetkező napokban, hetekben nem győzzük majd kapkodni a fejünket :)

A küldetések mindössze 10%-a játszódik majd teljesen a víz alatt, így azoknak sem kell nagyon aggódnia, akik nem szeretik a ezt a környezetet. Az új területek kivitelezése merőben új lesz, ugyanis több síkban is zajlanak majd az események. Mit értek ez alatt? Kalandozhatunk a szárazföldön, de ugyanabban a zónában lesz vízalatti content, sőt mi több, a jeges égbe is ellátogathatunk. Jól mutatja ezt az elképzelést egy koncepció rajz, amely Gyel Fortresst ábrázolja. Ez egyébként vagy dungeon, vagy raid lesz, amely a Goboro Reef nevű zónában található és minden bizonnyal Lady Glasya bázisa lesz itt:

RIFT 3.0 Nightmare Tide Gyel Fortress Concept Art

Nem kevésbé gyönyörű Mount Sharax, az egyik már bejelentett Raid bejárata (katt a nagyításhoz, tényleg szép):
RIFT 3.0 Nightmare Tide Lake Creature

Új fegyverek:

RIFT 3.0 Nightmare Tide Weapons Concept Art

 

Az MMORPG.com interjút készített Bill “Daglar” Fisherel, Mike “MikeD” Daughertyvel és  Eric “Ocho” Cleave-el. a teljes cikk ide kattintva olvasható, az összefoglalás pedig itt:

  • Itt is elmondták, hogy a Víz Síkjának legnagyobb része ‘száraz’ lesz, mindössze a küldetések 10%-a kívánja meg az úszást.
  • “Az összes Telarai álma és rémálma valóra válik.” – MikeD;
  • A küldetések rövidebbek lesznek, viszont továbbra is számíthatunk felfedezhető mellékküldetésekre. Továbbra is léteznek Carnage küldetések, de a fókusz a felfedezésen lesz.
  • A Nightmare Riftek gyors tempójúak lesznek, a fázisok közti időszítők nagyon szűkre vannak szabva. Lehet felvenni különböző erősítőket, illetve sokféle jutalommal számolhatunk, de ezekről részlet egyelőre nincs.
  • Az új felszerelés slotokat megszerezhetjük játékbeli fizetőeszközzel (nem REX-el) és habár nem lesz könnyű elérni őket, de drága sem lesz a költségük. Használatukkal erősödik a karakter, de mégsem lesznek feltétlenül szükségesek, lehet élni nélkülük is.

Az MMORPG.com egy Skelf Shaman képet is leközölt:

RIFT 3.0 Nightmare Rift Skelf Shaman

Livestream összefoglaló: 2014. június 27.

Június 27-én pénteken újabb livestream volt, amely elsősorban a kiegészítővel foglalkozott. Az alábbiakban ennek az adásnak az összefoglalóját olvashatjátok.

3.0: Nightmare Tide információk

Apró, rövid infókat közöltek, emiatt felsorolásszerűen összefoglalhatók:

Küldetések

  • Rengeteg “függőleges” tartalom lesz a Víz Síkján, de csak a küldetések 10%-ához szükséges az úszás (azt hiszem, ezt halljuk még néhányszor).
  • Goboro Reef-en (új zóna) a korallok többféle érdekes kombinációjával találkozhatunk, mint például hidak és különböző ívek.
  • Találkozni fogunk az Abyssal Cult maradványaival, mely a kapcsot jelenti a Víz Síkjára. Ennek egyik példája lesz a Nightmare Coast dungeon, mely a 2.8: Madness Wakes frissítésben érkezik.  A történet azonban további új karaktereket is bemutat majd, ilyenek lesznek a Skelfek.
  • A High-end Raiding Level 60 Gear ki tart lvl65-ig és egy kissé tovább is.

Nightmare Riftek

  • Teljesen új Rift típus, hátborzongató művészeti elemekkel.  Új játék elemek. “Menet közben generált, rendkívül dinamikus” – MikeD.
  • Nagyon gyors, időzített fázisokból állnak.
  • Meg fognak jelenni az alacsony szintű zónákban is!!
  • Kapni fogunk többféle erősítőt a folyamat közben, amelyek segíteni elérni a fázisok időlimitjének teljesítéséhez szükséges dps-t.
  • Várhatóan egy lvl60-as karakter a 5. vagy 6. fázisig lesz képes eljutni.
  • Minél magasabb a szint és felszerelés erőssége, annál későbbi szakaszokba juthatunk el. [Eddig annyit tudunk, hogy legalább 125 fázis lesz]

Thresher Mount

RIFT Shark Mount 1RIFT Shark Mount 2

  • A Cápa mount elnevezése Thresher Mount. Ez a lénykétéltű mount, ami azt jelenti, hogy mind a szárazföldön, mind a vízben közlekedhetünk vele.
  • Nem közöltek információt arról, hogyan szerezhetünk belőle magunknak.
  • Lehetőség lesz arra, hogy upgradeljük néhány régebbi mountunkat, amelyekből így szintén kétéltű lesz. (példa erre a  Crocnard, azaz a krokodil).
  • A Thresher Mount nem az egyetlen hátas lesz, ami a 3.0-val érkezik [Adatbányászok már szereztek infót a  Kitsune mountról és egy "Vizi sárkányszerű" mountról]

Mastery

  • Ezek a képességek teljesen átírják a mostani soul kombinációkat. Lvl60 felett minden szinten választhatunk majd egy Masteryt.
  • Ezek a Masteryk a kasztuntól (Calling) függnek majd, nem pedig az éppen játszott Role-tól (pl. Warrior képesség, nem pedig Paladin).
  • A Masteryk segítenek megváltoztatni a Soul kombinációk értelmezését. Általuk fejlődni fognak a hibrid lehetőségek is.
  • Ocho példaként említett egy Inquisitor + Sentinel hibridet, de további információkat nem közölt.

Equipment Slotok

  • Daglar már a korábbi cikkében is említette, hogy három új felszerelés slotot szerezhetünk, amelyet kiválthatunk in game fizetőeszközzel vagy a 3.0: Nightmare Tide digitális változatának megvásárlásával.
  • A Digitális változat a teljes accountra feloldja mindhárom slotot. [Ebből következően a játékbeli lehetőséggel minden karakterre külön-külön kell megszerezni őket].
  • A slotok minden szinten használhatók lesznek, de elsősorban lvl60-65 szintekre tervezik őket. A kisebb szinteken sokkal kisebb hatékonyságuk lesz.

Planar Attunement

  • Tervezik újabb Planar Attunementek hozzáadását, de csak akkor, ha több játékos éri el a max szintet belőle.
  • Jelenleg nincs elegendő játékos a max szint közelében ahhoz, hogy értelme legyen bővíteni a rendszert.
  • A fentieken kívül is van egyéb technikai probléma, mivel “a számok túl nagyok lettek” (Daglar), emiatt kicsit átdolgozásra szorul a rendszer.

PvP

  • A Conquest Powert és Conquest Perkeket eltávolítják, tehát a PvP győzelem nem ad majd bónuszokat.
  • Továbbá “Igazán szignifikáns változások érkeznek PvP terén a kiegészítővel”. – Daglar.
  • Daglar azt is elárulta, hogy az elkövetkező hetekben nagyon sok belső beszélgetés lesz, ami a PvP-t érinti.

Minionok

  • Egészen biztos, hogy mindenki szeretné összegyűjteni a minionok széles választékát annak érdekében, hogy minél több feladatra tudjuk őket elküldeni.
  • Elküldhetjük a Minionokat különféle feladatokra, és akár ki is léphetünk a játékból, ők akkor is elvégzik a feladatot.  Ebből következően offline is hatékonyak lesznek.
  • Példaként egy Minion gyakran harsogja majd a “I’M SO HUNGRY” emote-ot [Ez egyértelmű utalás, hogy a minion Greenscale szerű lesz].

Gyel Fortress

Cole bemutatott kettő, a Gyel Fortress nevű raidet ábrázoló koncepció rajzot:

Legfelső emelet – Gyel Fortress

RIFT 3.0 Nightmare Tide Gyel Fortress Top Floor Concept Art

Második emelet – Gyel Fortress

RIFT 3.0 Nightmare Tide Gyel Fortress 2nd Floor Concept Art

Egyéb koncepció rajzok

Goboro Reef (új zóna) 

RIFT 3.0 Nightmare Tide Goboro Reef Concept Art

Skelf Hero

RIFT 3.0 Nightmare Tide Skelf Hero 2

Néhány érdeklődésre számot tartó link:

Egyebek

  • Új craft szintek és receptek is lesznek.
  • Természetesen új dimensiokat és dimensio tárgyakat is kapunk majd a kiegészítővel.  [Faratha, a dimensiok felelőse elmondta, hogy legalább egy vízalatti dimensio is lesz.] [r]
Reaver Changes

Vladd on Reaver Changes

A fenzi idézetből is kitűnik, hogy a Warrior és Rogue Class fejlesztő “Vladd” továbbra is dolgozik a Reaver soul DPS átalakításán. Még néhány belső visszajelzés, némi végső alakítgatás szükséges, aztán a dolog elérkezik abba a stádiumba, hogy megvitatható legyen a fórumokon. Mindenesetre még ehhez a fázishoz sem közölt határidőt.

28 comments to Glyph Launcher és kismillió Nightmare Tide infó

Leave a reply