Rift hírek 07.02.

2014-07-02 Rift  13 comments

Sziasztok!

Planner változások

Először is szeretném bejelenteni, hogy elindult új Riftes plannerünk a www.hasztalan.hu:8080 címen. Aki netán még nem tette meg, az regisztráljon. Mivel ez most magán szerveren van Ice jóvoltából, remélhetőleg nem fenyegeti a megszűnés veszélye.

Ezzel kapcsolatos más téma. Jövő héten egy teszt hetet szeretnénk tartani, ami lényegében gyökeresen megváltoztatja a planneres jelentkezéseket. Ice és én rengeteg időt ölünk a különböző események szervezésébe, ami önmagában nem lenne baj, akár egész nap is szívesen csinálnám. A probléma a “rengeteg idő”-vel van, az ugyanis nincs egyikünknek sem. Gondolhatjátok mekkora élmény végigtelefonálni, fb-zni, mailezni az embereket úgy, hogy mondjuk 7 ember igent mond egy lehetséges raid napra, majd a nyolcadik nem, emiatt lehet elölről kezdeni az egészet. Nyilván lehetne ezt játékon belül is megbeszélni, de azt mindannyian tudjuk, hogy sosincs mindenki online. Ezért egy újfajta megoldásra gondoltunk, aminek Yolta az ötletgazdája. A jövő hétre nem lesznek specifikus események kiírva, hanem csak annyi, hogy guild event (vagy valami akármi bármi). Mindenki jelentkezzen arra a napra, amikor ráér, amikor kedve van csapatos eseményekhez. A jelentkezők létszámától függően lesznek futtatva események és ha netán összejön 10 ember, akkor pedig RAAAIIIIDDD :) . Illetve amennyiben például 7-8-9 ember van egy napra, akkor már csak 3-2-1 valakit kell körbetelefonálni, hogy nem ér esetleg rá? Két szabály. 1. Aki jelentkezik, az lehetőleg jelenjen is meg, vagy ha közbejön valami, akkor jelezze előre, ne várjunk feleslegesen. 2. Aki nem jelentkezik, azt csak minimálisan háborgassuk, mert valószínűleg azért nem jelentkezik, mivel mást szeretne csinálni (persze gondolom egy kérdésbe senki sem hal bele, csak tartsuk tiszteletben ha nemet mond. Nem mintha eddig nem így lett volna ) .

Egyelőre bizonytalan, mennyire fog ez működni, meglátjuk. Egy vagy kettő, esetleg több teszt hét után kiderül.

Hotfix #12

Csütörtökön érkezik a 12-es hotfix, amellyek kezdetét veszi a buli, indul a Summerfest :D . Összefoglalás:

  • Visszatér a Summerfest Annual World Event!  Új mount, a Ravensong szerezhető az ún. ‘Summer Loyalty’ felhasználásával.  Scavenger Hunt küldetések, Summerfest Party Basket stb.
  • Bindings of Blood: Greenscale, Laethys, Maelforge javítások, nerfek.
  • A Summon Friend többé nem használható Warfronton.

Teljes patch notes ide kattintva.

Twitter chat

Június 30-án a fejlesztők twitteren válaszolgattak a 3.0-val kapcsolatban feltett kérdésekre. A chatelésben az következő fejlesztők vettek részt: Game Director Bill “Daglar” Fisher, Senior Design Director Simon “Dead Simon” Ffinch, Lead Content Designer Mike “MikeD” Daugherty, Art Manager “Marigold” és Senior Systems Designer Lisa “Faratha” Boleyn.

Az alábbiakban válaszok zanzásított összefoglalóját olvashatjátok:

Általános 3.0 infók

  • A kiegészítő digitális verziója még ebben az évben megvásárolható lesz, de hogy pontosan mikor, arról nem beszéltek. A lehetséges árakról egyelőre vitatkoznak (pontosabban beszélgetnek). Itt kell újra megemlíteni, hogy a kiegészítő ingyenes lesz, de megvásárlásért cserébe extra dolgokat kapun.  [r]
  • A Digital Collector’s Editiont meg lehet venni a Rift honlapon és Steamen keresztül is, de mindkettő teljesen ugyanazt tartalmazza. [r]
  • Béta teszttel kapcsolatban azt mondták, hogy nem terveznek előrendeléseket kiadni, amelyben béta hozzáféréseket lehet venni. Jelenleg néhány alfa tesztelő próbálgatja az új tartalmakat. [r]

Karakterek

  • A kiegészítővel nem jelennek meg új soulok (hisz azt már megkaptuk a 2.7-el) [r]
  • Elárulták, hogy kettő új felszerelés slot lesz. Arról nem beszéltek, hogy pontosan mik lesznek ezek, de a token, amelyből kiválthatóak lesznek, az nagy valószínűséggel “Dinamikus (??) vagy Dungeon token lesz”. [r]
  • Mastery rendszer – Azt már tudjuk, hogy lvl61-től szintenként választhatunk egy listából egy darab ilyen bigyót. Új információ, hogy el lehet menteni a role-hoz, tehát más-más masteryket választhatunk  dps, tank, heal szerepkörhöz, ha úgy hozza úri kedvünk (és hadd ne fokozzam azzal, hogy összesen 20 lementett specializációnk lehet egyszerre). [r]
  • Szintezés – Figyelembe veszik a különböző xp boostok hatásait a lvl60-65 szintezésnél, de a rendszert nem egyensúlyozzák köréjük, tehát nem lesz lehetetlen xp boostok nélkül sem felszintezni. (még jó…) [r]
  • Mountok – Nincs elvetve az úszó mókus mount ötlete. (no komment) [r]
  • Szintén a mmountokkal kapcsolatos infó (bár ez már nem újdonság), hogy egyes régi mountokat majd kétéltűvé fejleszthetünk, de ne aggódjunk, nem csak a Thrasher (cápa) mount lesz az egyetlen új hátas. [r]
  • Fizetőeszközök – Nem tervezik sem értékteleníteni, sem kivonni a jelenleg meglévő fizetőeszközöket a kiegészítő megjelenésével. [r]
  • Wardrobe-al, öltözködéssel kapcsolatos, hogy lesznek új armorok, új pajzsok, új fegyverek az összes típusban. Új frizurák viszont biztosan nem lesznek a megjelenéskor, de a későbbiekben nem elképzelhetetlen, sőt. [r]

Zónák, nyílt világ

  • Nem lesz új főváros a 3.0-ban (tehát marad a jelenlegi 3: Meridian, Sanctum, Tempest Bay), ellenben lesz egy “nagyon kellemes terület az új zónákban”, amely alternatívája lehet Tempest Baynek, illetve a víz síkján szintén lesz egy igazán nagy város. [r] [r]
  • Arról, hogy hány új zóna lesz, gyakorlatilag nem nyilatkoztak. [r]
  • Tervezik nagy volumenű zone eventek megvalósítását. Idézet “Volant nagyon nehéz felülmúlni, de mindent megteszünk ennek érdekében” [r]
  • A 3.0 elsősorban természetesen az új zónákra fókuszál, de a régi világok is kapnak újdonságokat, mint például a Nightmare Riftek és a Shimmersandon elhelyezkedő Nightmare Coast dungeon. [r]
  • Artifactokról annyit tudtunk meg, hogy ugyanaz lesz mint a 2.0-nál, tehát először csak Normál Artifactok lesznek jelen a területen, a Twistedek (pirosak) később, az Unstable Artifactok (kékek) pedig még csak ezek után érkeznek. [r]

Instanszolt területek

  • Továbbra sem tervezik Looking for Raid rendszer kiépítését. [r]
  • Szintén raidekkel kapcsolatos, hogy a szükséges létszám marad a 10, illetve 20 fő, ennél nagyobb raidekre ne számítsunk. [r]

PvP

  • “Igazán nagy változások” várhatók a PvP-ben, amelyekről majd később beszélnek. [r]
  • A CQ Powert eltávolítják. [r]

Minionok

  • A Minionok sokféle “jutalmat” hozhatnak nekünk, melyek a küldetések típusától és annak sikerétől függnek. [r]
  • Jelenleg nem lehet őket öltöztetni, de arról folynak beszélgetések, hogy nevet lehessen adni nekik. [r]
  • A jelenlegi Companion Petek nem alakíthatók Minionná, ez utóbbiak teljesen újak lesznek. [r]
  • Minden Minion a teljes accountra vonatkozik, tehát az összes karakter hazsnálhatja (ami azt jelenti, hogy biztosan vásárolni kell őket a store-ban) [r]

Lore

  • “Rosszabb dolgok is léteznek a Sárkányoknál”. [r]
  • “Az általunk ismert Akylios meghalt, de akár lehetnek gyerekei.” [r]
  • Az egyik zóna eseményeinek középpontjában Lady Glasya áll. [r]
  • Kapunk majd kisebb történeti elemeket a Bahmi és Eth fajokhoz is, annak ellenére, hogy a 3.0 elsősorban vizi történetekre koncentrál. [r]

 

Optimalizációk

  • Folyamatos munka. Jelenleg a az árnyékokon dolgoznak. [r]
  • A jelenlegi játékhoz viszonyítva nincs szükség PC fejlesztésre ahhoz, hogy fusson a kieg. [r]
  • Lehetséges, hogy valamikor a 3.0 megjelenése után kapunk játékon belüli guild naptárat. [r]
  • Folyamatosan fejlesztik, javítják az UI-t is. [r]

 A végére pedig egy érdekesség

Teszt szerveren, Shimmersandon, Fortune Shore mellett megnyílt az ég:

13 comments to Rift hírek 07.02.

Leave a reply