Hirek 04.24

2013-04-24 Guild Wars2  8 comments

Sziasztok!

A mai hír nagyon színes-szagos, csillivilli, képekkel teli lesz, jó szórakozást hozzá:)

Végre kaptunk részleteket a jövő héten érkező updateről. Lesz egy halom új content, ezek közt új dungeon egyedi jutalommal; új wvw skillek; új guild missionok; új living world eventek; új tárgyak a gem storeban és az sPvP-hez is adnak új elemeket. Lássuk miről is van szó:

A Retribution során folytatódik a harc a dredge és Flame Legion egyesített ereje ellen. Új eventek jönnek, valamint a leglényegesebb dolog, hogy új dungeon kerül a játékba, ahova Braham és Rox fog elvezetni minket, a neve pedig Molten Weapon Facility lesz.

Posted Image Posted Image Posted Image

A hagyományos dungeon-öktől eltérően ennek egy fő útvonala lesz, ennek ellenére megmarad az újrajátszhatóság. A dialógusok, az ellenfél kombinációk, de még a helyszín is változhat. Mindenki számára új kihívást fog jelenteni ez a dungeon, mert az eddigiektől eltérő mechanizmusok és erőpróbák lesznek rá jellemzők. Ezen túlmenően a dungeon egyik instansza a Flame & Frost lezáró fejezetét is tartalmazni fogja. A kb 40-50 percre méretezett dungeon teljesítésekor olyan jutalmakat fogunk kapni, amelyek csak ebben a dungeonben szerezhetők meg. Ezzel kapcsolatban Arenanet nagyon szűkszavú, igy nem lehet tudni, mik lesznek ezek a tárgyak és hogyan kapja meg a csapat minden tagja. (pletykák szerint mindenki precursort fog kapni…na jó, ez nem igaz :) )

Új fegyver skinek kerülnek a gem store-ba, valamint megvásárolható lesz Rox tegeze is:

Posted Image

 

A fentieken kivül lesz új quaggan témájú guild rush Frostgorge Soundban, valamint 24 új guild trek is elérhető lesz (ez is egy guild mission fajta, ami során 20 perc alatt kell helyszíneket megtalálni. Jelenleg 150 ilyen helyszin van, most ez bővül további 24-el. Mi mi a bountyn sem tudunk túllépni, ezért a trek és a rush számunkra nem fog egyelőre új tartalmat jelenteni).

WvW-n az arrow cartok saját képesség sort fognak kapni, valamint guard killer képesség is bővül 5 tierrel.

Az sPvP is megkapja a maga ráncfelvarrását, két nagyon régóta várt fejlesztéssel, ugyanis ezzel az updattel indulnak a custom arenak és a megfigyelő mód!! A custom arenákkal kiszélesedik a sPvP világa, ugyanis saját magunk létrehozhatunk szinte minden fajtájú pvp meccset az 1v1-től a csapatokig, a priváttól a nyílt bajnokságokig. Üröm az örömben, hogy custom arena indításához a gem store-ból kell vásárolni egy starter kitet. Lesz még egy gem store-os tárgy, mégpedig egy időtoken, amivel meghosszabitható az arenánk időtartama, illetve meghosszabitható másé is, ha épp egy jó meccset nézünk és nem szeretnénk ha véget érne azért, mert lejár az arena ideje. Amikor létrehozunk egy arenát, az alábbi dolgokat biztosan be lehet állítani:

  • az arena neve;
  • melyik térkép(ek) játszhatóak;
  • jelszó;
  • “fehérlista” :kik jöhetnek;
  • “fekete lista” (ban lista).

A megfigyelő mód arra szolgál, hogy élő egyenesben nézzünk meg folyamatban lévő sPvP meccseket, ahol népszerű csapatoknak, játékosoknak szurkolhatunk, vagy épp tanulhatunk tőlük. Ennek opciói egyelőre nem ismertek.

A végére maradt a fekete leves. A megjelenéskor a custom arena létrehozása béta üzemmódban lesz, csak a ranglista első 50 helyezettje készíthet, mind az USA-ban, mind az EU-ban, viszont bárki játszhat a létrehozottakban, illetve megfigyelheti ezeket. Egyelőre nem tudni, milyen hosszú lesz ez a fázis, de mivel a rendszer már belsőleg tesztelve lett, valószínűleg az Arenanet csak megszeretne győződni, hogy minden rendben megy, mielőtt mindenki számára megnyílik a lehetőség.

Dev tracker bejegyzésekből még a következő dolgok derültek ki az új dungeonről:

  • több szinten is be lehet menni, ez valószínűleg azt jelenti, hogy a dungeon felskáláz 80-ra, mint a fractal
  • csak egy bizonyos ideig lesz elérhető a játékban, addig amíg a sztori másfelé nem folytatódik. Későbbi visszatérés nincs kizárva, majd megfontolják
  • ezt a dungeont nem Robert Hrouda és a dungeon team készítette, hanem a living story csapat. Roberték más ügyekkel vannak elfoglalva, ezért nem lesz semmilyen változás az alap dungeonökben ezzel az updattel

Neverwinter

Az open béta indulásig (április 30.) csinálok egy állandó “rovatot” emlékeztetőnek a regisztrációs és letöltési linekkel:

Account regisztráció

Letöltés
A tentonhammer-en jelent meg egy cikk, “5 ok amiért érdemes játszani a Neverwinterrel” címmel. Röviden összefoglalom:

1. D&D Akció: A játék nagyon sok átalakuláson esett át a 2010-es bejelentése óta, mióta megkapta végleges arculatát. Jelenleg úgy néz ki a dolog, hogy nagy mértékben támaszkodik az eredeti szabálykönyvhöz, de kicsit lazábban kezeli azt, mint más D&D játékok. Ezzel egy szélesebb játékosréteget próbálnak elérni. A sztorit pedig olyan nagy nevek írják, mint Salvatore és Greenwood, a Forgotten Realms világ megteremtői.

Top 5 Reasons to Play Neverwinter - D&D Action

2. Dinamikus játékmenet: a harcok akciódúsak, nem egyhelyben állósak. Nem kell sok skillt fejben tartani, egyszerre 8 db van a skillbáron. Minden kaszt képes szétrúgni az ellenfél seggét, példának okáért a Devoted Cleric a main healer, de ő sem csak egy healer robot, hanem aktívan részt tud venni a csata többi részében is. A questelési rendszer kicsit régimódi (minden NPC-nek segítségre van szüksége), de mielőtt bárki leszólná ezt, egy D&D játékba ez való, semmi más ( a leszólóknak pedig a jól bevált frázist tudom mondani: mennnyé vissza wowozni :) ).

Top 5 Reasons to Play Neverwinter - Dynamic Gameplay

3. A karakterek: nagyon jól illeszkednek a D&D környezetbe, a dwarfok pont olyan magasak mint szélesek, csőrszerű orral; a fél-orkok brutálisak; az elfek gőgösek és arrogánsak; a félszerzetek picik és ravaszak. A thieflingek pedig az egyik legérdekesebb kaszt, halandók és démonok fattya, kecskeszerű szarvval és hegyes farokkal. A karakterek szépek, az éles szem nagyon sok részletet felfedezhet a páncélokon. Egyszóval hangulatilag jeles.

Top 5 Reasons to Play Neverwinter - The Characters

4. Az ár: a játék ingyenes, ami jó. A Perfect World készített egy ábrát, amin azt vezetik le, hogy mennyi pénzt takaríthatsz meg, ha játszol a játékkal: nem kell kimenni a házból, így nem kell benzin sem; nem kell fűteni, mert a számítógép majd meleget csinál; a számítógépasztalnál nem dohányzol és iszol; de a legtöbbet azzal spórolod, hogy nem szükséges 25 millió dollart elköltened egy Dubai utazásra.

Top 5 Reasons to Play Neverwinter - Savings Infographic

5. Foundry: nem kell rá sok szót vesztegetni, játékosok gyártotta modulok, végtelen szórakozás, egészen minőségi tartalommal

Top 5 Reasons to Play Neverwinter - the Foundry

 

Leave a reply