Hirek 04.26

2013-04-26 Guild Wars2Neverwinter  6 comments

Sziasztok!

GW2

Egy kérdésre válaszolva Anthony Ordon a guild mission-ökkel kapcsolatban elmondta, hogy nagyon fontos tényező a sikerhez a csapat koordináltsága. Meg lehet csinálni kis létszámú, nagyon jól szervezett csapattal vagy amennyiben kevésbé sikerül összeszedni a gondolatokat, akkor nagyobb létszámban. Mindenesetre azt elárulta, hogy a skálázódás nem tökéletes, ezért igazítani fognak rajta. Mellékesen még elmondta, hogy Sottz-al kapcsolatos hibát a jövő heti update-ben javítják. Forrás

Egy topicban újra előkerült az a kérdés, hogy nem szándékoznak esetleg a mega bossok skálázódását helyre rakni, mert alacsonyabb szinten esetenként egy boss megölése csak 6 másodperc. Colin Johannson pedig megint elmondta, hogy 2013 során szeretnék sokkal élvezetesebbé alakítani ezeket a harcokat (mellékesen jegyzem meg, hogy ez az ígéret már év elején is létezett. Az idő halad, lehet hogy senki sem veszi észre, de szépen lassan fél év is eltelik a 2013-ból. Mint mondtam, ezt csak mellékesen jegyeztem meg). Colin kéri, hogy a játékosok osszák meg az ötleteiket, hogy mit szeretnének látni a bossokkal kapcsolatban (ez egy részt jó, mert kíváncsiak a véleményekre, másrészt nekem az jön le belőle, hogy eddig még hozzá sem nyúltak a témához.) Forrás

Neverwinter

Az open béta indulásig (április 30.) csinálok egy állandó “rovatot” emlékeztetőnek a regisztrációs és letöltési linkekkel:

Account regisztráció

Letöltés

Tegnap néztem egy videót, amiben azt fejtegették, hogy pay to win lesz-e a NWO. A végkövetkeztetés valami olyasmi, hogy nem teljesen, mert elegendő játékkal összeszedhető az astral diamond, amire szükség van. Ez egyébként úgy működik, hogy ingame is szerezhető diamond, másrészt GW2-höz hasonlóan ingame goldból is vásárolható. Az én bajaim a következők: már az indulásnál azt látom, hogy a játék a jól összerakott háttér, viszonylag jó játékmenet és a hangulat ellenére elsüllyed a Zen Market miatt. Hogy rohadjanak meg. Oké, sok idővel kifarmolható a diamond. De ha nekem nincs sok időm, akkor nekem pay to win? Nagyon sok értékes cuccot lehet venni a Marketről, mondok két példát. Gyógyító ital, ami a felhasználás pillanatában 12k-t healel, illetve, amikor legközelebb 50% alá csökken a hp-d, akkor automatikusan újra. Booster, ami minden fő képességhez egyet hozzáad 30 percig. Ez utóbbihoz szükséges tudni, mennyit is ér az az egy pont. Minden tizedik szinten kapsz kettőt belőle, összesen 60 szint van, tehát 12 elosztható pont. Eszerint az 1 pont minden képességre az nagyon sok. Emellett ott vannak a mountok, a companionok, a fizetős respec, meg a fene tudja mi. Nagyon-nagyon sajnálom ezt a részét a játéknak, mert minden más tekintetben nagyon szórakoztató. Nem akarom elvenni a kedvetek, de a tisztesség azt kívánja, hogy az árnyoldalakról is írjak.

Most pedig kérnék egy kis segítséget. Sokat gondolkodtam, hogy leírjam-e, de végülis mi történhet :) Nem egetrengető a probléma, de egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy milyen kaszttal induljak neki a játéknak. Maestir és Lya már sokat segített a dilemma feloldásában, de még mindig nem vagyok biztos. Gondoltam, hátha többen többet tudtok mondani :)   Az a baj, hogy minden szóba jöhető kaszt rendelkezik nagyon erős hátránnyal számomra. Vázolom a tüneteket. Varázslók alapból kiesnek. Marad a rugó, a guardian és great weapon fighter (GWF). Amit szeretek, ha egy karakter rendelkezik vele: izom dps; ha lehet akkor AOE dps; heavy armor, tetszetős harcmodor (szubjektív kategória). Lotróban egyértelmű volt a champion, GW2-ben majdnem egyértelmű volt a warrior és végülis ez lett a main. Értékelhető DPS-e a Neverwinterben a rugónak van, valamint a harcmodora is tetszetős. Hátrány, hogy mindig utáltam a rugó stílust, én nem lopakodom oldalazom meg hátulról kerülök, hanem face-to face rendezem a nézeteltérést:) További hátrány a medium armor. A GWF-nek előnye a masszív AOE dps és a viszonylag erős páncélzat. Hátrány a közepes single dps, guardian-nél gyengébb armor és harcmodora sem tetszik, olyan mint egy kiöregedett, nyugdíjas harcos. Guardian figther előnye a heavy armor, a badass pajzs+kard kombó, tetszetős harcmodor. Hátránya a kis dps és igazából a tanksággal okozó nyűgök sem hiányoznak olyan nagyon. Hozzáteszem, mindegyikkel játszottam is és így sem tudok dönteni. Please help, olyan tanácstalan vagyok. Vagy mégsem?:) Kérném a diagnózist. Csak azt ne írjátok, hogy próbáljam ki mind, mert már megtörtént, illetve azt se tanácsoljátok, hogy ne játsszak a játékkal. A válaszadók közt kisorsolok 5 vállveregetést és egy örökös megbecsülést :)

A hét Foundry képe lancekepner1  “The Secret of Blacklake” című küldetéséből származik, ami a negyedik béta hétvége Foundry versenyének harmadik helyezettje. A kép egy csapat Nasher Rebelt ábrázol, akik tudhatják, hol rejtőzik Feywith Vaelstrath ereklyéje, amire egy kereskedőnek van szüksége vagyona gyarapításához (remélem ezt ti is le tudtátok olvasni a képről :D ):

Egyebek

Az Electronic Arts folytatja az átstruktúrálódást és a mobil piacra történő átállást, ennek keretében 10%-os létszámleépítést jelentett be. Nem tudni, ez mennyiben érinti a TOR-t fejlesztő Bioware-t. Forrás

 

Leave a reply