Hirek 04.27

2013-04-27 Guild Wars2Neverwinter  6 comments

Sziasztok!

GW2

A gw2guru készített egy interjút Jonathan Sharppal és Karl McLain-el. Az interjú élő adásban ment, de szerencsére volt aki kijegyzetelt néhány dolgot. Ömlesztett információhalmaz következik a várható változásokról (a traitekhez skillekhez hozzáadom a wiki linkeket, hogy könnyebben beazonosíthatók legyenek). Az élő adásban nem mindent értett meg azonnal, ezért vannak olyan mondatok, ahol nem biztos a dolgában. A változások nem tudni, hogy mikor lépnek életbe:

Általános:

  • Sigilek: A Battle és az  Energy túl erős, át kell alakítani.
  • Változások várhatók a confusion stackelődésében, főként PvP-ben fog változni.
  • Pet AI-t fejlesztik.
  • Néhány kasztnak trait változásai lesznek.

Warrior:

  • A Turtle’s defense  alacsony népszerűsége miatt kikerül a játékból, helyette egy  ”Dogged(?) March” nevű lesz. Hatása hasonló lesz, mint a Geomancer’s freedom nevű Elementalista trait: chilled, immobilization és crippled 33%-al gyorsabban múlik el, valamint kapunk egy kis mennyiségű regenerációt.
  • Valamelyik adrenalin traitek a Discipline vonalon össze lesznek vonva. Egyszerre fogja csökkenteni a skill visszatöltődést, illetve kisebb adrenalin felhasználást tesz lehetővé. A neve “Burst Mastery” lesz
  • A “jövőben” szeretnének még több módot betenni az adrenalin felhasználására.
  • Az “Empowered” ezentúl 3% sebzést fog kapni minden rajtunk lévő boon típus után (ez eddig 2% volt, tehát buffnak számít a változás. Eddig egy guardian mellett, ha 9 különböző boont összeszedtünk, akkor +18% damaget kaptunk, ezentúl +27%-ot. Nem mindegy… erősödik a warrior. Eddig is alap dps trait volt, ezentúl még inkább az lesz)
  • Erősödik a Signet of Might, úgy néz ki, hogy az aktivált tulajdonsága alakul át. Eddig aktiválva 5 mightot adott, ezentúl kapunk egy buffot, amitől a következő 3 támadás blokkolhatatlan lesz.Ez a PVE-ben nem okoz túl nagy változást, elsősorban PvP-ben erősíti az eddig gyenge warriort.

Thief:

  • Szeretnék javitani a túlélőképességét és a sokoldalúságát.
  • Fejlesztik az thief életképességét, hogy jobban bírja az ütéseket. Viszont csökkenteni akarják egy kicsit az általános sebzésüket.
  • Kiveszik a láthatatlanságból történő crittelést (szerintem itt a Hidden Killer traitre gondolnak, ami stealthben 100% crit esélyt ad) Ehelyett healelni fog stealthben, ami a healing powerrel erősödik.
  • Kettéosztják a Flanking strike skillt. Jelenleg egy ütéssel dupla támadást tudunk végrehajtani. Fejleszteni fogják az animációját, amitől jobban követi a célpontot, átfordul rajta, ami még egy támadást tesz lehetővé. Ez utóbbi támadás boont lop a célpontról. Mindez azért történik, mert a thief nem tud úgy boont generálni, mint más kasztok. Ezentúl akár egy 20 stackes mightot is lelophat rólunk (tehát átteszi magára)
  • Javítani akarnak a thiefek mozgékonyságán is..

Ranger:

  • Pet mesterséges intelligencia fejlesztés, nem fogják beaggrózni az ellenséget.
  • Amennyiben a pet nem szerez aggrót, akkor megpróbál az ellenség háta mögé kerülni.
  • Fejlesztik a petek statjait, ami miatt tartósabbak lesznek. Nő a toughness.
  • Az aktivációs skillek (F2)is fejlesztve lesznek, sokkal gyorsabb reakcióidejük lesz.
  • A Spirit utility skillek is fejlesztve lesznek. Több hp-juk lesz, valamint a hozzájuk tartozó traitek is erősödnek.

Elementalist:

  • Csökkentik a PvP hatékonyságot, de ez nem érinti a PvE-t.
  • A Dagger elementalistát nerfelik a PvP/WvW erősségeik miatt. A staff elementalista biztosnágban van.
  • A Mist Form hatása alatt többé nem használhatjuk a utility és healing skilleket, viszont válthatunk attunementet.
  • Ride the lightning: 20 secről 40-re emelik a visszatöltődést, viszont ha ellenfélhez ugrunk vele és el is találjuk, akkor marad a 20 sec. recharge. A blokkolt támadás valószínűleg nem kapcsolja be a büntetést.
  • 2 PvP változás: Signet of Restoration passzív healjét csökkentik.  A Cleansing Water trait minden ötödik másodpercben le fog venni egy conditiont
  • Lighting form és Earth form tovább fog tartani. (hogy ezek mik, arról fogalmam sincs)
  • Gondolkodnak azon, hogy átdolgozzák a conjurekat.

Engineer:

  • Változatosabbá akarják teni a buildeket
  • A Healing turret megváltozik. Healing turret will be changed. A kezdeti heal csökken, az overcharged és passziv heal erősödik. A healen kivül conditiont is le fog szedni. Ez megadja a lehetőséget a játékosoknak az aktiv játékra. Valószinűleg más HP-t fog adni PvP-n és PvE-n
  • Incendiary powder: Ezentúl a burning ideje 4 sec lesz 2 secről, az esély 100%-ra nő minden critnél, de lesz egy 10 sec-es belső cooldownja. Tehát csak 10 secenként aktivizálódhat 100% eséllyel.
  • Az Elixir S a Mist Formhoz hasonlóan fog változni, hatása alatt nem használhatóak a utility skillek. Ez és az Incendiary powder lesz a fő nerf a kasztnál.
  • Bomb Kit másképp fog működni PvP-n és PvE-n. PvP-ben növelik a sebzést, mivel a játékosok mozgékonyabbak, mint a mobok.
  • Keresik a turretek javításának lehetőségeit.

Mesmer:

  • Hiba javítások
  • A Distortion skillnek nem lesz felső határa.
  • A Mantrákat fejleszteni kellene, de Anet kicsit fél tőle.
  • Illusion of life lecsökkentik a castolási idejét.

Necromancers:

  • Corrupt boon skillek epidemic kivédhetetlenek lesznek (elképzelhető hogy traiten keresztül).
  • Növelik néhány minion hp-ját és a petekhez hasonlóan változtatnak az aggro szabályokon.
  • Gondolkodnak azon, hogy egy új conditiont adjanak a Death Shroudnak, az ötödik képességre.

Guardian:

  • Javítanak bugokat, illetve javítják az életképességüket.
  • A Spirit Weaponök HP növelést kapnak.
  • Néhány skill túl erős, mint például a trebuchet lövedékének blokkolása. Ezt megváltoztatják.

Eredeti leirás

TOR

Nagyon régen nem írtam már a TOR-ról, de muszáj megemlítenem, hogy az utóbbi időben rohamléptekkel fejlődik. Valószínűleg elmúlt róla az átok, amit az okozott, hogy mi játszottunk vele. (ez az átok szemmel láthatóan most a GW2-t sújtja). Nemrégiben egy teljes kiegészítő jelent meg hozzá Rise of the Hutt Cartel címmel, ami szinte teljesen átírta a játékmenetet, új felszerelésekkel, új bolygóval, történettel, raid-el, hm instákkal. Most tovább bővítik a játékot, jön a 2.1 update Dance of the Hutts címmel (amikor még játszottunk, hónapokat kellett várni egy update-re). Ebben új játszható faj jelenik meg, a cathar:

Leave a reply