Történetek

 One comment

Személyes történetszálak

személyes történet - vagy más néven fő cselekményszál – az eventekkel karöltve jelentik a Guild Wars 2 PvE vonulatát. A személyes történet teljesen független a véletlenszerű eventektől, viszont végigvezet a játék világán, így közben könnyen belebotolhatsz azokba. A cselekményhez több történetinsta is kapcsolódik, és a folyását nagyban meghatározzák a saját döntéseink, választásaink. Az összes történetszálat egybevéve legalább ezer különféle variáció fordulhat elő.

A történet mindig az adott karakter szemszögéből játszódik és alakul. Természetesen más játékosok is besegíthetnek ezekben a küldetésekben, de ők nem képesek érdemileg befolyásolni a történet menetét, csak megkönnyíthetik a haladást. A történetinsták nehézsége a résztvevő játékosok számától függ.

Tartalomjegyzék

  • A cselekmény áttekintése
    • A Végzet Pereme
    • A Rendek
  • Életrajz
  • A személyes történetszál fejezetei
    • Fajtól függő fejezetek
      • 1. rész (1-10. szint között)
      • 2. rész (11-20. szint között)
      • 3. rész (21-30. szint között)
    • Rendtől függő fejezetek
      • 4. rész (31-40. szint között)
      • 5. rész (41-47. szint között)
      • 6. rész (48-61. szint között)
    • Az Egyezmény fejezetei
      • 7. rész (62-71. szint között)
      • 8. rész (72-80. szint között)
  • Hivatkozások
  • Navigáció
    • 1-30. szint között
    • 31-80. szint között

A cselekmény áttekintése

Bár a történet személyre szabott, és nagy szerepe van a karakteralkotásnál, valamint a játékmenet során hozott döntéseknek, a történet magja ugyanaz mindenkinél: az Őssárkányok azért jelenteken akkora veszélyt, mert nem számít nekik egyetlen másik élőlény élete sem. Minden karakter a kiválasztott fajának a tagjaként kezd, és egy egyedi történet során bejárja szülőföldjének vidékeit. Ahogy a játékosok fejlődnek, a különböző szálak összefonódnak és átfedik egymást, mígnem a végső csatában szembe nem kerülnek magával az egyik Őssárkánnyal, Zhaitannal. Az utazás során a játékosok találkozhatnak a Végzet Peremének szétszóródott tagjaival, valamint segíthetnek a három fő Rend közül valamelyiknek, hogy leszámoljanak a sárkányokkal a maguk módján.

Mielőtt belépne a konkrét világba, minden karakternek át kell esnie egy bevezető oktatáson attól függően, hogy melyik fajt választotta. Ezek a bevezetők természetesen szervesen kapcsolódnak a személyes történethez, de az már a játékos döntése, hogy azokba mikor vág bele.

A Végzet Pereme

A Végzet Pereme, mely egykor arra esküdött föl, hogy megóvják a világot a sárkányoktól, mára széthullott. Minden egyes tag különböző fajból származik, akik nem tudnak továbblépni egymás között dúló ellentéteiken, és képtelenek együtt dolgozni. A történet szakaszai során a tagok ismét közelebb kerülnek egymáshoz, majd újra összeállnak. A történetük eleje még szervesen kapcsolódik a személyes cselekményszálhoz, ekkor a játékosok leveleket kapnak a társulásban fajukat képviselő személytől. Azonban a történet nagy része Tyria 8 dungeonában fog kibontakozni. Ez a cselekmény párhuzamosan fut a személyes történettel, de nem befolyásolják egymást.

A Rendek

Három különböző Rend létezik, mind egyedi filozófiával bír, és más-más módszerekkel igyekeznek megoldást találni a sárkányok jelentette fenyegetésre. A játékosok csatlakozhatnak egy általuk választott Rendhez, és választásuknak megfelelően gördül tovább a sárkányokkal kapcsolatos cselekmény. Példának okáért azonos helyzetben a Vigyázók (Vigil) a harcot részesítik előnyben, a Durmand Rendház (Durmand Priory) a tudást veti be, hogy megoldást találjon, míg a Suttogások Rendje (Order of Whispers) a felforduláskeltést és a beszivárgást alkalmazza.

Életrajz

A karakterkészítés során a játékos több életrajz információ közül választhat, melyek erősen hatással lesznek a történet alakulására. Ilyen lehet a karakter társadalmi helyzete, magatartása más fajokkal szemben, kapcsolatteremtő képessége, és sok egyéb dolog. Ezek az információk minden faj esetében eltérnek. A választott kaszt kis mértékben szintén befolyásolja a cselekményt.

A játékosnak a történet során többször döntenie kell, miként viszi tovább a cselekményt, ezek a döntések pedig befolyásolják a személyiség fejlődését. Fegyvert ragadnál, vagy inkább diplomatikus megoldást keresnél? Szívesen lecsapnád az NPC-t, aki felhúzott? Bevetnéd a bájod, hogy egyengesd az utadat? Ezeknek a helyzeteknek a megoldása pusztán személyiségi kozmetikát jelent a karakter számára, az erejére nem lesz hatással.

A személyes történetszál fejezetei

Minden személyes történet nyolc részre oszlik szét, melynek nagyjából 10 szintet ölelnek fel. Az esetek többségében kevés átfedés van a részek között, a kezdeti eseményeket a faj és életrajz választás határozza meg, később pedig az egyéni döntések.

Fajtól függő fejezetek

1. rész – 1-10. szint között

Ezen szintek között a karakter útját a Végzet Peremének egyik tagja is egyengeti még. A történet részletei az előzetes életrajzi választásoktól függenek.

  • Az asurák bemutatják csapatuk találmányát (a Nagyon régi energia-detektort, a Teljesen lenyűgöző gólemet vagy a Térközti lokátort) a Snaff-díjat kiosztó bíráknak, Zojja segítségével megakadályozzák a Kutatók (Inquest) szabotálási tervét, és bebizonyítják, hogy érdemesek a Snaff Tudósa címre.
  • A charrok jelentkeznek légiójuknál (Vér, Hamu vagy Vas), újjászervezik osztagaikat, és végeznek a közelben lévő Lánglégiós csapatokkal Kénkő Rytlock segítségével.
  • Az emberek találkoznak barátaikkal az Istenség-fokban (Divinity’s Reach) (Andrew-val és Petrával, Farennel, vagy Quinn-nel), segítenek Logan Thackeraynek a bűnözők elfogásában és feltárják a krytai kormányban elhatalmasodó korrupciót.
  • A nornok megkezdik legendájuk kovácsolását (a jotun vezető legyőzésével, a minotaurusz szellemének megmentésével, vagy a Fátyol (Mists) megvédésével), valamint segítenek Eir Stegalkinnek, hogy keresztbe tehessen Svanir fiainak.
  • A sylvarik utánajárnak álombeli látomásuknak (a fehér szarvasbikának, a zöld vadásznak vagy a Hold Pajzsának) Caithe-el, valamint harcolnak a Rémálmok Udvara (Nightmare Court) ellen.

2. rész – 11-20. szint között

A karakternek szembesülnek valamivel a múltjukból, legyen az egy kínos malőr, egy régi találmány vagy akár egy hiányzó családtag.

  • Az asurák megtudják, hogy valaki érdeklődik az első találmányuk iránt (a VAL-A Gólem, a Transzatmoszférikus átalakító vagy a Végtelenség golyó), és megakadályozzák, hogy visszaéljenek vele.
  • A charrok újra találkoznak apjukkal (aki egykor hűséges katona, becstelen gládium vagy boszorkányos sámán volt), és megpróbálnak kibékülni vele.
  • Az emberek szembesülnek egy múltbeli eseménnyel (ismeretlen szülők, halott nővér vagy kihagyott lehetőség egy cirkuszi fellépéshez) és lehetőséget kapnak rá, hogy kiköszörüljék a csorbát.
  • A nornok megpróbálják helyrehozni a hibát, amit az utolsó ünnepségen elkövettek (kiütötték magukat, legyőzte őket egyik riválisuk vagy fogadáson elvesztették egyik családi ereklyéjüket).
  • A sylvarik esélyt kapnak rá, hogy eleget tegyenek az egyik Ventari tanításnak (“Cselekedj bölcsen, de cselekedj!”, “Mindennek joga van a növekedéshez.”, “Amerre az élet útja halad, neked is arra kell menned.”).

3. rész – 21-30. szint között

A játékos találkozik a három rend képviselőivel, valamint szembesül az Őssárkányok okozta valódi fenyegetéssel. A rész végén a karakternek csatlakoznia kell egy választott rendhez, hogy a segítségükkel küzdjön tovább a rettegett bestiák ellen.

  • Az asurák a rendekkel karöltve azon dolgoznak, hogy megmentsenek egy kutatót, aki rájött, hogy a sárkányok elemésztik a mágiát.
  • A charrok azon ügyködnek, hogy megtalálják és elpusztítsák a sárkánykristályt, ami feltámasztja a holtakat és elpusztítja a földet.
  • Az emberek is összefognak a rendekkel, akik különféle megoldásokat ajánlanak fel a Feltámadottak problémájának megoldására. Segítségükkel a játékos fényt derít annak a szeráfnak a kilétére, aki az egész dolog mögött áll.
  • A nornok rájönnek, hogy a kotrók (dredge) a Durmand Rendház megtámadására készülnek, hogy megszerezzék annak a technológiának a leírását, amit az archívumaikban őriznek.
  • A sylvarik megpróbálják visszaszerezni egy Caladbolg nevű legendás kardot egy Waine nevű lovagtól, majd szembenéznek Elátkozott Mazdakkal, a lidérccel, aki az elsőszülött Riannoc haláláért felelős.

Rendtől függő fejezetek

4. rész – 31-40. szint között

A játékosok részt vesznek egy találkozón a Végzet Peremének tagjai között. Ezután találkoznak a rendjük vezetőivel, kapnak egy új mentort, és elindulnak első küldetésükre, hogy bizonyítsák teljes értékű tagságukat.

  • A Durmand Rendház Sieran magisztert küldi, hogy vigyen el a vezetőjükhöz, Gixxhez. Útközben megálltok, hogy átkutassatok egy újonnan felfedezett törp barlangot, ahol egy leletre bukkantok, amely egy sárkányvérből kovácsolt kardhoz kapcsolódik. Gixx elküld téged és Sierant, hogy szerezzétek még a kardot.
  • A Suttogások Rendje felkér, hogy Fényhozó Tybalttal együtt találjátok meg Demmit, aki eltűnt, miután kapcsolatba lépett a suttogókkal, hogy információkat adjon át az apjáról, Caudecus miniszterről.
  • A Vigyázók Ébensólyomba küldik a játékost, hogy Forgal Kernsson oldalán akadályozza meg, hogy a renegátok megtörjék a charrok és emberek közti törékeny békét.

5. rész – 41-47. szint között

A karakter azt a feladatot kapja, hogy segítsen Tyria egyik törzsi keretek között élő fajának. A választható fajok:

  • A grawlok a Kotrójárta-szirteken (Dredgehaunt Cliffs) — akadályozd meg, hogy Jormag kegyenceit imádják.
  • A hylekek a Vérhullám-parton — jöjj rá, melyik bajnokuk vált romlott szörnyeteggé.
  • Ogrék — segítsd őket, hogy megvédhessék magukat korábbi vezetőjüktől, aki üszkössé (branded) vált.
  • A quagganok Falooalooban — védd meg őket a jégfajzatoktól (icebrood).
  • A skrittek a Harathi-felföldeken — védd meg őket a betörő pusztítóktól (destroyer).

6. rész – 48-61. szint között

A karakter társával együtt a következő küldetése során felfedezi, hogy Zhaitan következő célpontja maga Oroszlánív (Lion’s Arch). Mentorával együtt részt vesz a Karomsziget védelmében, de az erőd elesik. Következő feladatként Trahearne oldalán szövetségeseket kell kerítenie, hogy visszafoglalhassák a szigetet. Minden rend két potenciális szövetséges közül választhat:

  • A Vigyázó karakter választhatja Fibharrt, vagy a Snarl-Galina párost.
  • A Suttogások Rendjének tagja eldöntheti, hogy a Gorr professzor kutatásából származó fegyvert használja vagy segítséget kér Benn Tennstrike-tól és zsoldosaitól.
  • A Rendház tagja használhatja a lopott kotró fegyverzetet vagy segítséget kérhet a Carys-Tegwen párostól.

Miután rájön a megegyezés szükségességére, Trahearne azt javasolja, hogy látogassátok meg a Fakó Fát tanácsért. A Fa egy jövőbeli látomás keretén belül Orrba küld Trahearne-el együtt. A látomás végeztével a Fakó Fa Trahearne-nek adja Caladbolgot, a kardot.

Ez a rész a karakter rendfőhadiszállásának megvédésével, a Trahearne, mint katonai parancsnok által vezetett Egyezmény létrehozásával, és a Karomsziget visszavételével végződik.

Az Egyezmény fejezetei

7. rész – 62-71. szint között

A történet a Karomsziget visszafoglalása és az Egyezmény megalapulása után folytatódik. A küldetések később három lehetséges irányba ágazhatnak el, attól függően, hogy mi a játékos legerősebb félelme.

Választható félelmek:

  • Félelem attól, hogy egy ártatlan ember halálát okozzuk: Trahearne egy küldetésre küldi a játékost az asura Tonnal, hogy robbantsák fel az orrián tornyokat a Szikralégy-lápon (Sparkfly Fen), majd az orrián hajót a Forgatag-hegynél (Mount Maelstrom). Tonn meghal a küldetés során és a játékosnak kell közölnie a hírt a megtört özveggyel, Ceerával.
  • Félelem attól, hogy az egyik bajtársunk megszégyenít minket: Trahearne elküld minket, hogy felügyeljük az élőholtakra zúduló tüzérségi zárótüzet. A játékos ellen bevetett illúziók miatt azonban az egészből egy “baráti tűz” incidens kerekedik, melynek során az Egyezmény egységei előtt szégyenben marad. Ki kell vizsgálnia az eseményeket és tisztára kell mosnia a nevét.
  • Félelem attól, hogy valakit arra kényszerítsünk, hogy szenvedjen: Trahearne egy páros küldetésre küldi a játékost a norn Apatiával. Van egy ereklye, ami lehetővé teszi a kraitoknak, hogy félelem nélkül szolgálják az orriánokat. Apatiát elfogják az egyik küldetés során, és később a játékosnak kell megölnie az élőhalottá vált énjét.

8. rész – 72-80. szint között

Az Egyezmény seregei elözönlik Orr romjait, miközben a játékos szisztematikusan keresi a lehetőségeket az élőholt seregek meggyengítésére – legyen ez egy ősi tárgy megszerzése, vagy Zhaitan egy erős szolgájának legyőzése. A történet az Elfeledett Isten templomában kezdődik. Később a játékos eldöntheti, hogy melyik rend terveit részesíti előnyben. A játék korábbi szakaszában történt rendválasztástól függetlenül most a másik kettő is választható.

A személyes történetszál utolsó küldetése egyben a dungeon történetszál befejezése is, mikor is az Egyezménynek magával Zhaitannal kell szembeszállnia.

Hivatkozások

  1. ^ Interview: Designing Guild Wars 2 – Part 2, IncGamers
  2. ^ Guild Wars 2 Guild Wars 2 Panel @ Comic-Con 2011 (PC), Gamespot
  3. ^ The Evolution of Narrative in Personal Story, Leif Chappelle

Navigáció

1-30. szint között


Asura történet
Prológus – Robbanékony értelem
1. rész – A felavatás napja
Biography Statics.png Statika Snaff Would Be Proud  → Piece Negotiations  → Readings on the Rise  →Unwelcome Visitors / Unscheduled Delay  → Gadd’s Last Gizmo
Biography Dynamics.png Dinamika In Snaff’s Footsteps  → Golem Positioning System  → High Maintenance  →Monkey Wrench  → Defusing the Problem / The Things We Do For Love
Biography Synergetics.png Szinergetika The Snaff Prize  → Taking Credit Back  → A Sparkling Rescue  → Political Homicide /Stand By Your Krewe  → Here, There, Everywhere
2. rész – Az örökölt kód
Biography VAL-A Golem.png VAL-A Gólem Serving Up Trouble  → Short Fuse  → I Smell A Rat / Bad Business  → Magnum Opus
Biography Transatmospheric Converter.png Transzatmoszférikus átalakító Where Credit is Due  → Salt in the Wound  → Free Rein / Bad Forecast  → Flash Flood
Biography Infinity Ball.png Végtelenség golyó Any Sufficiently Advanced Science  → Beta Test  → Industrial Espionage /Carry a Big Stick  → Split Second
3. rész – Valami elveszett, valami megkerült
A Bold New Theory  → Forging Permission / Hazardous Environment  → Protest Too Much / Pry the Eye Open  →Test Subject / Field Test  → A Meeting of the Minds / Lines of Communication / Rakt and Ruin

Charr történet
Prológus – A holtak dühe
1. rész – A légióért!
Biography Blood Legion.png Vérlégió Chain of Command → Time for a Promotion → Magic Users / The End of the Line →Rage Suppression → Operation: Bulwark
Biography Ash Legion.png Hamulégió The Tribune’s Call → A Spy for a Spy → Spilled Blood / Iron Grip of the Legion →The Flame Advances → Quick and Quiet
Biography Iron Legion.png Vaslégió Best Laid Plans → Scrapyard Dogs → Ghostbore Musket → Test Your Metal →Ghostbore Artillery / Deadly Force
2. rész – Vérbe borított múlt
Biography Loyal Soldier.png Hűséges katona An Unusual Inheritance → Mired Deep → Salvaging Scrap / No Negotiations → In the Ruins
Biography Honorless Gladium.png Becstelen gládium AWOL  → Follow the Trail  → Misplaced Faith → Thicker Than Water / Dishonorable Discharge
Biography Sorcerous Shaman.png Boszorkányos sámán Searching for the Truth  → Stoking the Flame → A Fork in the Road → Sins of the Father /Tribunes in Effigy
3. rész – Üvöltés, majd csend
Graveyard Ornaments  → Undead Infestation / Whispers in the Dark  → Dangerous Research / Digging Up Answers  →Defending the Keep / Undead Detection  → Research and Destroy / Whispers of Vengeance / Ever Vigilant

Ember történet
Prológus – Shaemoor védelme
1. rész – Bűn és büntetés
Biography Commoner.png Közember On the Mend  → Desperate Medicine  → Infiltration  → Arson at the Orphanage /The Hospital in Jeopardy  → The Commander
Biography Nobility.png Nemes Welcome Home  → Chasing the Culprits  → The Informant  → Search the Premises /A Society Function  → The Trial of Julius Zamon
Biography Street Rat.png Utcai patkány The Perils of Friendship  → The Apothecary  → Going Undercover  → The Rescue /The Greater Good  → Breaking the Blade
2. rész – Családi újraegyesülés
Biography Unknown Parents.png Ismeretlen szülők Voices From the Past  → Rending the Mantle  → The Sting / Drawing Out the Cult  →Ashes of the Past
Biography Dead Sister.png Halott nővér The Fall of Falcon Company  → Seek Logan’s Aid / Confronting Captain Tervelan  →Accusation  → Liberation
Biography Missed Opportunity.png Kihagyott lehetőség The Floating Grizwhirl  → Clown College  → Into the Woods / The Artist’s Workshop  →The Ringmaster
3. rész – Vihar a kastélyban
The Orders of Tyria  → Brute Force / Mortus Virge  → Track the Seraph / Triskell Quay  → Speaker of the Dead /The Sad Tale of the “Ravenous”  → The Queen’s Justice / The Trap / Kellach’s Attack

Norn történet
Prológus – A nagy vadászat
1. rész – Felnőni a kihíváshoz
Biography Defeat our Ancient Foes.png Ősi ellenségek legyőzése A Weapon of Legend  → Disciples of the Dragon  → Echoes of Ages Past  → Out of the SkiesTwilight of the Wolf  → The Last of the Giant-Kings
Biography Honor the Spirits.png A szellemek megvédése Wild Spirits → Rage of the Minotaurs  → A Trap Foiled  → Shape of the Spirit /One Good Drink Deserves Another  → Minotaur Rampant
Biography Defend the Mists.png A Fátyol védelme A Pup’s Illness  → Through the Veil  → Blessed of Bear / Raven’s Revered  → Into the Mists → The Wolf Havroun
2. rész – Dolgok, melyeket legjobb hátrahagyni
Biography Blacked Out.png Kiütve Unexpected Visitors  → Don’t Leave Your Toys Out  → Roadblock / Assault on Moledavia  →The Machine in Action
Biography Revenge.png Bosszú A New Challenger  → First Attack / The Finishing Blow  → The Semifinals  →The Championship Fight
Biography Lost an Heirloom.png Elvesztett ereklye Rumors of Trouble  → Among the Kodan  → Darkness at Drakentelt  → Preserving the BalanceMeans to an End
3. rész – Többet erővel, mint ésszel
Dredge Technology  → Underground Scholar / Armaments  → The Dredge Hideout / Dredge Assault  → Sabotage /Code Breaker  → Silent Warfare / Sever the Head / Assault the Hill

Sylvari történet
Prológus – Harc a rémálommal
1. rész – Ébredés a rémálomból
Biography White Stag.png Fehér szarvasbika Called to Service  → Hounds and the Hunted  → Discovering Darkness  →Hidden in Darkness / Saving the Stag  → Black Night, White Stag
Biography Green Huntsman.png Zöld vadász Mockery of Death  → Loved and Lost  → A Good Work Spoiled  → Hammer and Steel /Weakness of the Heart  → The Knight’s Duel
Biography Shield of the Moon.png A Hold Pajzsa Awakening  → Holding Back the Darkness  → A Sly Trick  → Deeply Tangled Roots  →Beneath a Cold Moon / The Heart of Nightmare
2. rész – A növekedés ideje
Biography Act With Wisdom.png Cselekedj bölcsen… After the Storm  → Beneath the Waves  → Mirror, Mirror  → A Vision of Darkness /Shattered Light
Biography Right To Grow.png Mindennek joga van… Wild Growth  → Seeking the Zalisco  → The Direct Approach / Trading Trickery  →Eye of the Sun
Biography Where Life Goes.png Amerre az élet útja… Where Life Goes  → An Unknown Soul  → Source of the Issue / A Different Dream  →Snuffing Out Embers
3. rész – Szétágazás
A Splinter in the Flesh  → Sharpened Thorns / Bramble Walls  → The Blossom of Youth / Secrets in the Earth  →The Bad Apple / Trouble at the Roots  → Dead of Winter / A Tangle of Weeds / Flower of Death

 

31-80. szint között


Rendek története
4. rész – Tyria rendjei
Durmand Priory A Durmand Rendház Dredging up the Past  → Bad Blood  → The Stone Sheath / Containment  →Mightier than the Sword
Order of Whispers A Suttogások Rendje Stealing Secrets  → Down the Hatch  → They Went Thataway / Thrown Off Guard  →An Apple a Day
Vigil Vigyázók A Fragile Peace  → Killer Instinct  → Don’t Shoot the Messenger  → Minister’s Defense /Quaestor’s Siege
5. rész – Tettekkel igazolt barátság
Grawl Doubt  → The False God’s Lair / Salvation Through Heresy  → Attempted Deicide
Hylek Champion’s Sacrifice  → Convincing the Faithful / Chosen of the Sun  → Unholy Grounds
Ogre Untamed Wilds  → Pets and Walls Make Stronger Kraals  → The Lost Chieftain’s Return
Quaggan Bad Ice  → Enraged and Unashamed / Pastkeeper  → Evacuation
Skritt Rat-Tastrophe  → The Hatchery / Thieving from Thieves  → Set To Blow
6. rész – Eddig, ne tovább
Durmand Priory Durmand Rendház On Red Alert  → The Battle of Claw Island  → The Ghost Rite  →The Sound of Psi-Lance / Shards of Orr  → A Light in the Darkness  →The Priory Assailed  → Retribution
Order of Whispers A Suttogások Rendje Suspicious Activity  → The Battle of Claw Island  → Reconnaissance  → Early Parole /Magic Sucks  → A Light in the Darkness  → Critical Blowback  → Retribution
Vigil Vigyázók Forewarned is Forearmed  → The Battle of Claw Island  → Killing Fields  →Defense Contract / The Good Fight  → A Light in the Darkness  → Under Siege  →Retribution

Egyezmény történet
7. rész – A győzelem ára
Ártatlan ember halála Forging the Pact  → Tower Down  → Munition Acquisition / To The Core  →Breaking the Bone Ship  → The Battle of Fort Trinity  → A Sad Duty
Megszégyenülés Forging the Pact  → Shell Shock  → Volcanic Extraction / Fixing the Blame  →Marshaling the Truth  → The Battle of Fort Trinity  → Delivering Justice
Szenvedés okozása Forging the Pact  → Striking Off the Chains  → Wet Work  → Intercepting the Orb /Willing Captives  → The Battle of Fort Trinity  → Liberating Apatia
8. rész – Tyria megmentője
Temple of the Forgotten God  → Through the Looking Glass / Close the Eye  → What the Eye Beholds  →Estate of Decay / Starving the Beast  → A Grisly Shipment / Ossuary of Unquiet Dead  → Further into Orr
A Priory terve Hunters and Prey  → Air Drop  → Blast from the Past
A suttogók terve Stealing Light  → Conscript the Dead Ships  → Ships of the Line
A Vigyázók terve Marching Orders  → Armor Guard  → The Steel Tide
Against the Corruption  → Cathedral of Silence / Romke’s Final Voyage  → The Source of Orr  → Victory or Death

Leave a reply